M-am facut mare

Emanuel MunteanuM-am hotarat sa scriu din nou, mi-a fost dor oarecum de blog, am si uitat ca-l mai am, ca in “tinerete” scriam orice aici. Am uitat de articole, de fotografii, de comentarii, am uitat de multe…desi nu mi-am dorit sa se-ntample acest lucru.

Mi-a fost dor sa mai scriu…desi tot ce-as scrie aici, mi-as dori sa se-ntample in realitate. Vreau sa va povestesc multe, dar in acelasi timp nu v-as povesti nimic.  Ce mi-ar placea sa va povestesc ceea ce-am vizitat in ultimul timp, dar sunt sigur ca majoritatea dintre voi ati vazut deja pe Facebook sau Instagram ceva fotografii.

Desi un va voi explica ceea ce am vizitat in ultimul timp, mi-as dori sa va spun ca mi-e dor de voi, mi-e dor de foarte multi dintre voi. Mi-e dor fiindca va duc lipsa. Mi-e dor fiindca imi lipsiti.

…mi-a fost dor sa scriu pe blog si uite ca am facut-o, ceea ce vreau sa cred ca se va intampla si cu celelalte doruri…fiindca tot ceea ce-ti propui in viata se indeplindesc…si eu multe mi-am propus, fiindca visez, de foarte multe ori prea frumos ca sa fie adevarat.

Acum, in miezul noptii mi-asi dori sa fiu langa oamenii dragi, sa le vorbesc, sa-i privesc in ochi, sa le zic ca tin la ei, desi cred eu ca le demonstrez zi de zi, chiar si atunci cand nu-i sun cu saptamaniile, cand nu le scriu, cand nu-i vizitez.

Ce mi-ar mai placea sa pot sa am timp, sa-mi petrec cel mai mult timp cu ai mei, sa fiu fericit alaturi de ei, sama bucur de ei…dar timpul trece si ne facem mari! Da, si eu din mic m-am facut mare!

Cate asi mai scrie, am multe ganduri, le amestesc pe toate… In ultima perioada am comunicat putin, nu prea mai povestesc ceea ce fac…poate ca nu fac nimic interesant ca sa povestesc, nu stiu, sunt confuz…

Si de multe ori ma apuca nostalgia de vremurile in care filmam, in care mergeam la castinguri…acele vremuri care te bucurai de orice veste buna dupa orice casting, filmare… Desi m-am facut mare, lucrurile s-au schimbat, nu mult, dar ceea ce facem acum doi ani de zile, nu le mai fac acum… nu mai stau in fata camerelor, ci in spatele lor.

Acum doi ani de zile le spuneam alor mei ca vreau sa-mi deschid o afacere, ca-mi doresc o firma de organizat evenimente…poate paream un ciudat, dar visam, visam ca in viata asta sa-mi deschid ceva al meu…si cu timpul visul s-a indeplinit, si nu, nu e o firma de organizat evenimente ci o agentie de marketing in turism si productie audiovizuala.

Nu m-am gandit niciodata ca EU voi fi capabil de asa ceva, sa lupt si sa fac ceea ce-mi place, sa lucrez ore-n sir pentru oricare proiect, pentru fiecare fotografie, idee, zi de filmare…

Si uite asa am un an de zile de cand visul mi s-a indeplinit, desi visul meu nu era nicidecum acesta, dar tot de organizat este vorba si-n agentie. O agentie ce-mi fura tot timpul liber, toate orele ce le-asi fi putut petrece cu cei dragi…dar stiu ca fericirea mea, e si fericirea lor. daca eu sunt bine, stiu ca si ei sunt bine si se bucura cu mine la fiecare reusita, si asta-mi da putere.

Cei dragi imi dau putere sa lupt pentru visurile mele.

2 gânduri despre &8222;M-am facut mare&8221;

Lasă un răspuns

