E mai frumos sa oferi decat sa primesti

prieteni

Prietenii adevarati pe care ii am sunt atat de putini , ca unii ar spune ca nu ii am deloc, dar am invatat ca nu am nevoie de mai mult, pentru ca nu am nevoie de amici multi, prieteni falsi si care imi stau in preajma avand un interes anume…asa ca, acei putini prieteni pe care ii am in viata ii cunosc ca sunt sinceri, nu au vreun scop sa imi fie alaturi si mai ales isi doresc sa imi cunoasca lumea, sa imi impartaseasca lumea lor. Prietenii sunt rari si esti norocos daca ii gasesti si stii sa ii pastrezi…si s-a dovedit ca asa este! Pentru asta tin sa-ti multumesc pentru prietenia ta, draga prietene, pentru rabdarea pe care o ai fata de mine, pentru momentele frumoase petrecute impreuna, pentru ca imi oferi un pic din timpul tau, pentru ca imi esti alaturi, pentru existenta ta.


„E mai frumos sa oferi decat sa primesti. Sa pui suflet decat sa ranesti, sa ii iubesti decat sa-i tradezi. DOR DE CEI CE M-AU UITAT, DOR DE CEI CE MA IUBESC, DOR DE CEI CE-MI SUNT PRIETENI”

Lasă un răspuns

