Ochii-mi plang…!

10325330_738775609475863_7498898041473651825_n

Zile pline de emotii, reusite, esecuri, parti alte vietii fara de care noi, oamenii, nu am fi ceea ce suntem. Zile in care viata capata alt sens, in care viata ne da sperante desarte, zile-n care inima bate cu viteza luminii doar la atingerea omului drag.

Si ochii-mi plang de fericire, de emotie pentru ca munca imi este rasplatita. Mi se umple sufletul cand vad ca o mana de oameni imi sunt alaturi, ca ma asculta, ca-mi sunt prieteni cu adevarat.

Imi place sa cred ca oamenii vor fi mereu la fel, buni, blanzi, cu suflete pline de caldura si dragoste si cu ochi in care scanteia sa nu se stinga nvreodata. Oamenii buni sunt peste tot, oameni simpli cu suflete mari si zambete reale.

Nu mi-a placut niciodata sa ma laud, doar sa informez, sa le spun prietenilor ca sunt bine, ca ceea ce fac imi place, ca sunt fericit cu micile proiecte ce-mi ies.

1005805_811644785514333_3046103213667439325_n

Am inceput anul cu dreptul pe plan „profesional”, desi personal nu prea, dar asta nu prea conteaza. Sper ca 2014 sa continuie la fel de minunat asa cum a si inceput, sa fiu fericit, sa ma bucur de fiecare clipa alaturi de familie, de prietenii, de lucrurile marunte ce ne face viata mai plina, mai frumoasa.

Lasă un răspuns

