Fericirea sta in lucruri marunte

DSC_0077

Lucrurile care contribuie la fericirea noastra sunt gratis. Ele ne stau la dispozitie si asteapta sa fie alese de doritori. Trebuie sa realizam importanta si valoarea lucrurilor marunte, a senzatiilor si a sentimentelor curate. In sfarsit am reusit sa fiu fericit, sa ma gandesc la mine, sa ma bucur de toti si de tot ce ma-nconjoara. In ultima perioada am uitat de mine si de sufletul meu, am uitat ca traiesc si sa ma bucur, sa ma multumesc cu ceea ce am si cu ce ma ocup. 

Imi aduc aminte cu drag si dor de zilele de vara, de proiectele frumoase pe care le-am facut si de oameni frumosi pe care i-am cunoscut si-i port in suflet la orice pas. In ultimele 3-4 luni de zile s-au schimbat multe in viata mea…am renuntat la proiecte, au venit altele si tot asa. Am renuntat la Facebook mai bine de 2 luni si ceva, nu am stiut de nimeni si de nimic, am stat in „pustietate” si mi-am pus gandurile in ordine. Sunt bine, sunt fericit si ma bucur de tot ceea ce fac, ce primesc…am invatat ca muncind ca un hapsan nu te ajuta cu nimic, ba mai mult, te poate distruge incet-incet si nu e bine. Nu stiu cat va tine aceasta fericire interioara…important e sa ni-o alimentam in fiecare zi ca ea sa nu moara. 

MAPS MAPS1 MAPS2 MAPS3 MAPS4 MAPS5 MAPS6 MAPS7 MAPS8 MAPS9 MAPS10

Lasă un răspuns

