Nu sunt artist, actor si nici regizor

videoclip MAPS

Nu sunt artist, actor şi nici regizor, sunt un tânăr ce s-a născut într-o familie modestă, un tânăr ce a crescut la ţară până la vârsta de 12 ani, un tânăr ce iubeşte arta şi doreşte ca prin ceea ce face să transmită câte un fior plăcut celor ce intenţionat sau din întâmplare au contact cu proiectele mele.

Nu contează pentru ce filmez, cu ce echipă filmez, câte ore muncesc; pot munci zile întregi fără a dormi, fără pauză (spun asta pentru că anul trecut am muncit 48 de ore fără nicio pauză de somn). Nu contează dacă sunt obosit, dacă mi-e rău, nu există nimic care să mă împedice să muncesc, pentru că o fac cu drag; pentru mine contează mai mult proiectele în care sunt implicat decât oboseala, cearcănele, ridurile…

Iubesc oamenii, îi iubesc pe cei care luptă pentru visurile lor, iubesc oamenii cu discapacităţi care sunt optimişti şi chiar mai muncitori decât noi, cei fără probleme de sănătate; îi iubesc pe cei ce-au ajuns departe fără niciun ajutor, fără a face compromisuri cu scopul de a fi băgaţi în seamă de presă sau de a primi un rol într-o producţie… Cuvintele de laudă pentru oamenii cinstiţi ar putea continua…

Am plecat în Spania la părinţii mei când aveam aproape 13 ani. Am terminat acolo liceul. Deşi la început visam să devin profesor de sport sau bucătar, prin clasa a III-a mi-am dat seama că adevăratul meu vis este acela de a deveni actor, deoarece mereu îi făceam pe cei din jurul meu să râdă (astfel, am câştigat simpatia multora, printre care şi a profesorilor) În 2008 visul meu a început să prindă contur: m-am înscris în grupul de teatru “Fem Teatre”. Am fost parte a acestui grup timp de doi ani, timp în care am jucat în două piese de teatru care s-au bucurat de mult succes. După aceşti doi ani am mers ca actor voluntar la “Teatrul Ganyotes” din Tarragona, unde erau şi 30 de actori cu diferite dizabilităţi, dar din cauza faptului că nu era aproape de casă şi făceam naveta, am renunţat după cinci luni.

Din păcate, nu am mai colaborat cu alte teatre, însă am filmat pentru un scurt-metraj în 2012, am colaborat la emisiunea “Plasa de stele” de la Antena 1, unde am avut onoarea de a filma alături de Stela Popescu, de Alexandru Arşinel şi de membrii trupei Alb-Negru. De asemenea, am filmat în diverse spoturi publicitare, dintre care l-aş aminti pe cel din 2012 pentru Playstation, având drept destinaţie America Latină. Tot în 2012 am avut parte de o experienţă plăcută ce a constat într-un spectacol susţinut pentru românii din Catalunya, iar cel mai mult m-am bucurat atunci când am avut ocazia să filmez alături de Elijah Wood.

Însă 2013 este anul care mi-a adus până acum cea mai mare satisfacţie: am avut ocazia de a apărea în videoclipul piesei A.M.A. al trupei britanice Maps, videoclip ce a fost apreciat de presa din Europa şi mi-am început activitatea ca regizor. În această ultimă privinţă ţin să menţionez scurt-metrajele “La Decision” şi “Beuren”, un spot publicitar pentru un concurs organizat de Nespresso şi fotografia publicitară pentru concursul organizat de Mombasa. În mai-iunie am fost invitat la Festivalul Internaţional Propatria “Giovani Talenti Rumeni” de la Roma unde am ţinut un spectacol de pantomimă şi unde am cunoscut alţi tineri români cu aceeaşi atracţie faţă de artă ca şi mine, iar cu o parte dintre ei am legat prietenii frumoase. Din septembrie sunt parte a şcolii de teatru “T de Teatro” Reus. În plus, am şi alte proiecte începute, despre care însă nu pot da detalii încă.

Pe lângă actorie, sunt atras şi de fotografie şi de presa scrisă: am fost colaborator la ziarul online bistriţean “Cronica BN”, iar din februarie 2012 cronicar la ziarul NovaConca, un ziar local din Montblanc (unde locuiesc).
Pentru moment, nu îmi doresc decât să duc la bun sfârşit proiectele începute pentru a le putea oferi cât mai repede publicului interesat.

Articol publicat pe http://www.romnewsmedia.com/

2 gânduri despre &8222;Nu sunt artist, actor si nici regizor&8221;

Lasă un răspuns

