Gura lumii

1509011_672003716153053_1226122530_n

Nu suport sa se vorbeasca despre mine, sa-si dea lumea cu parerea despre ceea ce fac pentru ca nimeni nu stie munca depusa in spatele fiacaruia proiect. Am inceput sa aud lucruri „necurate” despre ceea ce fac, nu le voi enumera, dar ce sa faci atunci cand persoana in cauza nu stie cat de „usor” este un proiect.

Nu doresc sa ma „victimizez”, dar in urma cu cateva saptamanii, stand de vorba cu o persoana draga si explicandu-i cat de „usor” si cate trebuie facute pentru un proiect simplu ca si-o sesiune foto, a ramas -masca- pentru ca-si inchipuia ca totul e o joaca si batand din palme, totul se face…dar nu este asa.

Pe 9 Decembrie am realizat si produs o sesiune fotografica cu actori din serialul COVEN. Sesiune este o idee originala si semnata de mine, asta insemnand ca procesul ce-a stat in spatele acestui proiect, a fost facut de mine, alaturi de o manuta de oameni. Nu stiu cat de spectaculoase sunt fotografiile, dar ce stiu exact e cum se munceste pentru o „banala” sesiune fotografica, ce ne-a luat 3 saptamanii pentru a pregati totul, pentru ca trebuie sa bati la fiecare usa, multe dintre ele ti se inchid direct in nas, altele se deschid si te primesc cu drag…aici ma refer la Diputatia din Tarragona (Catalunya, Spania) si la responsabili de la Palau Bofarull de Reus, acolo unde s-a facut sesiune fotografíca, intr-un salon din secolul XVIII, si unde este foarte greu ca sa primesti autorizatie sa fotografiezi in acest loc…eu am avut noroc si la plecarea din Palau, responsabila mi-a spus: „Ati avut noroc ca vi s-a dat autorizatie pentru aceasta sesiune pentru ca primim foarte multe cereri si nu le acceptam, voi ati fost cu noroc„, asta inseamna ca exista persoane ce apreciaza ceea ce fac si acest lucru ma face extrem de fericit.

Toata lumea cu siguranta, atunci cand vede o fotografie imediat isi da cu parerea si mai ales daca te plangi, sunt sigur ca imediat iti dau replica: „Aoleu, dar fotografii ca astea pot sa fac si eu, nu vad nimic complicat…„, in fotografii totul se vede frumos, nu se pot arata zilele de stres, nervii intinsi la maxim, zile la sir alergand dintr-o parte-n alta si restu’.

LE MULTUMESC CELOR CE-MI SUNT ALATURI!

1455058_424887894305264_57897645_n

4 gânduri despre &8222;Gura lumii&8221;

  1. tu inainte si fruntea sus Emanuel, lumea vorbeste pentru ca nu are ce face, iar din pacate noi suntem „neam de invidiosi”. Asa ca eu te sustin si imi doresc sa muncesc cu tine intr-un viitor.

Lasă un răspuns

