Doar atit …

SavedPicture (11)

Oamenii sunt asa cum sunt. Dragostea și prietenia nu sunt datorii sau obligatii. Nu faci nimic din obligatie, ci pentru ca simti si faci de drag. Nu ai nevoie sa demonstrezi nimanui nimic. Cine vrea sa te iubeasca, te iubeste pur si simplu. Cine te suporta, te suporta aaa cum esti. Cine poate sa fie langa tine, e.

Nimeni nu iti intelege gandurile, dorul, starile, durerile. Fiecare are problemele lui. Azi e bine. Maine nu mai e..singuri trecem prin toate… Nu am nimic de demonstrat. Viata mea e asa cum e. Am cativa oameni de care mi-e drag sa-i am in jur… Oameni care nu ma inteleg, dar ma acceota. Si care, din cand in cand, ma ajuta atunci cand am nevoie.

Nu astept ca cineva sa ma iubeasca inapoi. Nu astept sa fie ca si mine, sa reactioneze la fel, sa gandeasca la fel sau sa-mi raspunda. N-am nevoie de ce nu vine din suflet, pentru ca eu am renunaat sa mai fac ceea ce nu simt.

Lasă un răspuns

