Iubesc oamenii, iubesc animalele…

untitled
Sursa foto: Google

Mi-e rusine de tot ce se-ntampla in tara mea. Am citit tot felul de stiri despre cazul Ionut, omorat de un maidanez, si nu sunt de acord cu tot ce se-ntampla, si de comportamentul oamenilor impotriva maidanezilor…bine inteleg ca-mi pare rau de necazul familiei lui Ionut (Dumnezeul sa-l ierte), nu vreau sa-mi imaginez prin ce trec, dar vinovatii de aceasta nenorocire sunt cei ce ne conduc, nu maidanezii care n- au nicio vina. Noi oamenii avem toata puterea pentru ai proteja, noi putem sa schimbam situatia. Nu mi se pare corect ca sa fie maltratat un om si cu atit mai putin un animal. Cred ca ar trebui sa-i tragem la raspundere pe maidanezii ce ne conduc, ei sunt principali vinovatii in acest caz si in multe altele. 

Copii nu mor doar muscati de maidanezi…in fiecare zi sunt copii violati, batuti, omorati si pe voi va intereseaza sa omorati cainii care nu gandesc si n- au nicio putere pentru a se proteja. Haideti sa fim relisti si sa ne gandim de doua ori la tot ce zicem si facem. Cand vedem ca un copil este omorat de propria mama nu facem nimic, stam linistiti si continuam sa ne uitam la televizor…cand vedem cate o stire despre o familie saraca, ne sunam prieteni si iesim in oras in loc sa incercam sa-i ajutam…Noi oamenii suntem mai rai decat animalele. 

La o varsta foarte frageda am fost muscat de un caine in curtea unui vecin, de ce am fost muscat? pentru ca m-am speriat si am inceput sa alerg…deci? Noi ii provocam. Aaaa, si daca tot am vorbit si despre oameni, haide-ti sa va spun ca in urma cu 4 ani un „bou” a incercat sa dea peste mine, era calare pe o motocicleta, mergeam linistit pe strada si noroc ca m-am ferit, ca daca nu ma lua putin pe sus…

IUBESC OAMENII…IUBESC ANIMALELE!

Lasă un răspuns

