„Esti facut un actoras” marturisirea a unui producator, regizor si a directoarei de casting

1AW5vGD_EDdmP4-u9aWQvV0fYrLARN2NFDV8zRciiMo

Desi am spus ca nu voi mai vorbi despre ce fac, despre proiecte si pe unde mai umblu, nu ma pot abtine si trebuie sa va impartasesc o intamplare foarte frumoasa de la o filmare.

Am filmat pe 6 si 12 Iunie la un proiect international, unde am avut scene de noapte si zi si, a fost una din cele mai  frumoase filmari de pana acum, va intrebati de ce, nu? Am fost felicitat de Producator, Regizor si Directoare de Casting…pentru ce? Pentru ca la majoritatea scenelor nu a trebuit sa trag nicio dubla pentru ca mi-au iesit asa cum ei si-au dorit..in schimb colegii au stat si cate 2 ore sa filmeze 3-4 scene foarte usoare si majoritatea identice ca ale mele.

3zUxDXQeI4_DhvIzcbH36ANLELcYjyVfrvmvV5DM6EM

Poate va intrebati cine este acest regizor si de ce m-a felicitat…acum va spune cine e si ce face. Alan Masferrer este un talentat regizor ce-a studiat Comunicare si Publicitate in Barcelona, a castigat diverse premii la Festivale de renume din Spania si la Festivaluri Internationale cu scurt-metrajele pe care le-a relizat.

Dupa fiecare scena am fost Felicitat de regizor si la finalul filmarilor am fost Felicitat si laudat de producator si directoarea de casting, spunandu-mi ca sunt facut un actoras….hihihi.

Ce poate fi mai frumos ,decat sa te felicite astfel de oameni cu studii in spate si multe ore de munca? Va spun eu, nimic.

Pacat ca unii ajung acolo unde doresc cu pilele parintilor si banuti lor, ca deh, unde nu exista talent, sunt bani..

A8RxiUNvwecYyB4HtnAXZWYPWei3Quvm5m4Pb7PGf4w

6 gânduri despre &8222;„Esti facut un actoras” marturisirea a unui producator, regizor si a directoarei de casting&8221;

  1. Felicitari Emanuel, iti doresc din suflet mult succes si cu siguranta o ajungi acolo unde doresti tu, pentru ca iubesti si pui suflet in ceea ce faci¡¡¡¡ Vei deveni un mare actor¡¡¡¡

Lasă un răspuns

