Nu mai pot…

Am zile cand sunt fericit, zile cand sufletul mi-e gol, zile in care imi vine sa intru in pamant, cand nu mai am putere sa lupt cu morele de vant…

De fiecare data am luptat pentru ceea ce-am vrut sa fac, recunosc, de multe ori m-am dat batut si regretele nu au incetinit s-apara, de multe ori am sarit in sus de fericire pentru oriceam reusit sa fac, dar acea fericire nu a durat asa de mult, precum vroiam sa dureze. De multe ori zambesc, desi sufletul mi-e trist, incerc sa ma ridic, desi stiu ca nu e usor, si e posibil sa cad din nou.

Lasă un răspuns

