Dragilor, am nevoie de ajutorul vostru

646x404

Daca joi scriam ca de 3 luni de zile lucrez la un proiect, azi va voi vorbi in „exclusivitate” despre proiectul la care muncesc zi de zi.

De anul trecut de prin luna iunie 2012, mi-am dorit sa filmez primul meu scurt-metraj dar din pacate in 2012 nu am avut fortele suficiente pentru a ma baga intr-un astfel de proiect… insa de 3 luni am inceput incetul cu incetul sa gandesc povestea scurt-metrajului si caut persoanele necesare pentru ca acest proiect sa iese la lumina.

De la povestea scurt-metrajului pana la actori, locatii… totul a decurs bine pana in momentul in care am fost la Primaria din Tarragona sa le expun proiectul meu, acolo au inceput refuzurile si mi s-a explicat ca anul asta nu sunt bani pentru proiectul meu, care ar costa in jur de 3.000 de euro, pe cand anul trecut primaria a dat peste 110.000 mii de euro pentru un film ce a costat in jur de 2 milioane de euro, fiind la fel un an de criza.

Am inceput sa caut sponsorii printre care: Coca-Cola, Corte Inglès, Estrella Damn, PortAventura, Seat, Atlassib, DigiMobil si alte firme de renume din Spania. Am primit raspuns doar de la Centrul Comercial Corte Inglès care s-au oferit sa ne ajute cu publicitatea acestui proiect si de la DigiMobil care insa nu au mai dat niciun semn de viata.

Daca am pune mana de la mana si-am dona cate 1 euro de persoana, acest proiect ar putea devenii realitate. Este criza, pe zi ce trece raman foarte multe persoane pe strada, n-au ce manca, stiu, fiecaruia dintre noi ne este greu, dar pentru 1 euro nimeni nu moare.

Avem nevoie de acesti banii pentru: transport, mancare, cazare…

SCURT-METRAJUL BEUREN

Marta este o tanara de 20 de ani ce viseaza sa fie actrita. Dar viata nu-i blanda cu ea. Parintii ei decedeaza pe cand tanara avea doar cativa anisori si ramana in grija bunicii sale. Ce-o diferentiaza pe Marta de celelalte fete de varsta ei este lipsa de una din genele de pe cromozomul grupului 7; Marta sufera de Sindromul Williams Beuren si, in acest film, vom vedea cat de greu i-a fost in viata pana acum si lupta pentru visul ei cel mare.

Acest film va avea in distributie peste 19 actorii de renume in teatrul si cinematografia Spaniola, peste 150 de figuratii si echipa técnica formata de peste 14 profesionistii.

SCURT-METRAJUL BEUREN

(o istorie de Emanuel Munteanu, scris de Claudia Glas)

Director si producator: Emanuel Munteanu

Scenariu: Claudia Glas

Asistent Director: Ingrid López

Operatorii: Gerard Montserrat

        Jordi Roset

Sunet: Paco Lomeña

Banda Sonora: Leo Ruiz

Machiaj: Andra Constantin

Script: Nerea González

Vestimentatie:  Pilar Macridachis

Director de Fotografie: Mariona

Montaj: Claudia Glas

             Jordi Roset

Iluminatie: ….

Responsabil de filmare: Debora Palau

in colaborare cu TARRAGONA FILMOFFICE

TOATE ASOCIATIILE SI FIRMELE CE DORESC SA NE AJUTO, O POT FACE TRIMITANDU-NE UN E-MAIL LA: corto2013@gmail.com sau emanuelmunteanu92@gmail.com

ori

LASANDU-NE UN MESAJ LA ACEST POST CU O FORMA DE CONTACT.

VA MULTUMESC!!!

Lasă un răspuns

