Ultimul cuvant… ?

Buna dimineata!

Nu doresc ca acest articol sa fie luat ca pe o lauda sau mai bine spus ca o „plangere”.

Am decis sa scriu doar pe blog, despre  ocupatia mea in aceste momente si sa las Facebook-ul deoparte. Nu vreau ca ceea ce scriu aici, sa fie luat ca „mila” s-au ca ma plang. Atunci cand faci ceea ce-ti doresti cu adevarat, luptii pana la capat si nu te lasi batut.

De aproape 3 luni de zile pot spune ca muncesc (nu chiar fizic), la un proiect ce va vedea lumina prin vara, dar din pacate prietenii de pe retelele de socializare vor putea vedea anul viitor acest proiect… nu vreau sa spun despre ce este vorba ci doar ca va fi ceva ce multi dintre voi un va asteptati.

NU MA PLANG, ci doar va povestesc… acest proiect minunat la care am visat sa-l realizez de anul trecut de prin ianuarie 2012, uitati ca incet-incet devine realitate prin multa munca depusa, nervii, stres, oboseala… si uite asa proiectul acesta m-a bagat marti in Spital… dupa o filmare noctura si multe ore nedormite, am fost de urgenta dus cu ambulanta la spitalul Domingo din Barcelona, ajuns acolo mi s-a luat sange, tensiunea si m-au lasat o ora singur, dupa acea ora s-au gandit sa-mi administreze o pastila, am luat pastila, am mai stat vreo 2 ore pe acel pat si am plecat acasa… am plecat aproape la fel cum m-au gasit medici de pe salvare, nici acum nu sunt mai bine, dar asta nu ma impedica sa fac ceea ce-mi doresc cu adevarat si muncesc din”greu” ca acest proiect sa devina realitate!

Sper ca in curand sa pot da mai multe detalii despre acest proiect s-au poate pana atunci voi mai fi luat de salvare si voi scrie din nou un articol (GLUMESC), pana atunci va spun doar atat:

AVETI GRIJA DE VOI, IUBITI-VA, ZAMBITI, AJUTATI, DISTRATI-VA…

VIATA E FRUMOASA

Lasă un răspuns

