Amintire trista de la o filmare

Anul trecut dupa o filmare am mers cu o tanara actrita (30 de ani), sa luam masa la un restaurant din Barcelona. I-am cumparat o floare ca sa-i arat respectul meu pentru tot ceea ce face, apoi am mers sa mancam. Am mancat primul fel si fiind atenti amandoi la conversatia noastra despre teatru, un apel ne-a intrerupt conversatia. Talentata actrita, a raspuns la telefon si c-am asa a fost conversatia:

Actrita: Da, ce faci soro?

Sora: Bine! Cum ti-a mers azi?

A: Bine, acum sunt la masa. Maine nu am filmare, voi merge sa-ti cumpar o geanta (nu va ganditi ca era vorba de una scumpa, ci de una normal).

S: Nu, nu-mi cumpara nimic, vei ramane fara bani de mancare.

A: Nu-i nimic daca raman fara bani de mancare, nu mai mananc.

Aceasta conversatie m-a intristat, mi-am stapanit cu greu lacrimiile si mi-a dat o stare naspa, desi eu mai filmam dupa acea ora de pauza.

un actor ne aduce zambetul pe buze, ne fac sa uitam pentru cateva minute, ore, de problemele de acasa.

Astia stau cu orele sa repete pentru o piesa de teatru, tot astia ne fac sa fim MANDRI ca suntem romani si tot astia au un salariu de 600 RON pe luna, pe cand o non-valoare ce apare pe la tv sa-si cantareasca botox-ul din buze, i-a intre 500 si 2000 € /aparitie.

Romanul s-a prostit si din cauza lor emisiuniile tv fac audiente extraordinar de mari si „vedetele” apar ca ghebele dupa ploaie.

Fetele din provincia au uitat cum se mulge vaca de cand au vazut ca e foarte simplu sa devii vedeta in RomanicA noastra, se trezesc de dimineata, se aranjeaza, i-au primul autobuz si o taie spre Capitala unde infloresc „vedetele”.

5 gânduri despre &8222;Amintire trista de la o filmare&8221;

  1. Asa este Emanuel, este trist dar adevarat…. pacat ca tinerii talentati nu sint apreciati la adevarata lor valoare, cred ca stiu despre cine este vorba¡¡¡¡Un gest extrem de frumos din partea actritei¡¡¡¡ felicitari¡¡¡¡

    1. Aveti mare dreptate! Am spus ca niciodata un vreau sa se scrie despre mine daca nu am nimic de spus, dar e trist sa vezi ca unui mare actor nu i se plateste macar transportul pentru a merge la o emisiune. E trist, tare trist!

    1. Flavius, am scris aceste rinduri pentru ca am stat de vorba cu acea actrita si sincer m-a intristat si am mai stat si cu dna, Stela Popescu care mi-a spus ca producatori de emisiuni nu le platesc nici transportul de acasa-studio si studio-casa, dape sa le mai dea si un banut pentru a vorbi in emisiune. Eu ma multumesc cu ce am si cu ce voi avea, desi imi doresc non-stop sa avansez si sa fiu mai bun, un articol nu schimba un artista dar nici rau nu-i face daca in articol este vorba despre viata lui profesionala. Daca doream sa apar in ziare, trimiteam e-mailuri la fiecare-n parte, dar nu a fost cazul, cine a vrut sa scrie despre mine , a facut-o, fara nicio presiune, fara nimic! 🙂

Lasă un răspuns

