Despre mine partea a II-a

Spectacol "15 Iulie" la teatrul Can Rajoler din Parets de Vallès
Spectacol „15 Iulie” la teatrul Can Rajoler din Parets de Vallès

Am mai scris pe la inceputul lunii un articol pe blog despre mine, dar cred ca acum este bine venit un alt articol unde sa vorbesc despre tot ce am mai facut in ultimul timp, nu c.ar fi ceva interesant si c-ar interesa pe cineva, dar pentru mine conteaza mult si prin scris ma relaxez si imi aduc aminte de momentele petrecute in 2012. 

Parca mai ieri filmam primul meu proiect, asta se-ntampla prin Ianuarie la inceputul anului… aveam emotii si ma gandeam de ce am acceptat, daca nu va iesi cum trebuie? daca nu ma voi pricepe? si uite ca am trecut cu bine peste primul meu obstacol si am crezut ca acela va fi primul si ultimul meu proiect pe acest an, dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ si prin Aprilie am fost sunat de doamna Stela Vidrascu, presedinta Asociatiei de Romani din Barcelona,  pentru a-mi propune o colaborare cu Antena1, ea fiind sunata de producatorul emisiunii „Plasa de Stele”, mi s-a explicat despre ce este vorba si-am acceptat cu mare interes colaborarea unde am avut onoare sa filmez cu marii actori Stela Popescu si Alexandru Arsinel si, cu Andrei si Kamara de la AlbNegru.

Alaturi de Carmen Stimeriu, Alexandru Arsinel si Stela Popescu. Filmare "Plasa de Stele" Antena1
Alaturi de Carmen Stimeriu, Alexandru Arsinel si Stela Popescu. Filmare „Plasa de Stele” Antena1

In Iunie am inceput sa primesc si alte propuneri pentru spot-uri publicitare, spectacole si filmari pentru filme. Cel mai frumos proiect a fost spot-ul publicitar ce l-am filmat pentru America Latina, avand rol principal si, spectacolul de pe 15 Iulie cea avut loc la teatrul din Parets de Vallès (Barcelona). Am avut multe ore de filmari, multe experiente frumoase dar atunci cand faci ceva legat de arta trebuie sa te mai opresti si sa te gandesti si la alte lucrui.. asa am facut si eu, incheind anul filmand in octombrie cu marele actor ELIJAH WOOD pentru filmul „Grand piano” ce se va putea vedea in cinematografe.

Nu am avut doar proiecte legate de actorie ci am colabora si 5 luni de zile cu ziarul online „cronicabn” unde am scris despre romani ce au un nume in strainatate si ne fac sa fim mandri ca suntem ROMANI!

Spot Publicitar "Play Station"
Spot Publicitar „Play Station”

De pe 15 octombrie atunci cand am avut ultima filmare nu am mai facut nimic, doar mi-am pus gandurile in ordine si am avut mai multa grija de mine… nu am decis acest lucru din lasitate sau neavand chef de munca ci pentru a incepe un proiect cu niste prieteni. Am inceput de la inceputul luni noieoimbrie sa scriu un scenariu pentru un scurt-metraj ce credem ca va fi o „reusita”. Dar vestile rele nu au reusit sa apara si am fost nevoiti sa lasam acest proiect pentru anul viitor, pana atunci avem in plan sa filmam un alt scurt-metraj de o durata de 3 minute ce va fi prezentat la diverse festivaluri.

Nu am reusit sa fac multe lucruri anul acesta, dar toate la randul lor…sunt tinar

SONY DSC

BIOGRAFIE

M-am nascut pe data de 23 decembrie 1992, in orasul Piatra Neamt, Judetul Neamt. Copilaria mi-am petrecut-o in Comuna Borlesti pana la 12 ani cand am plecat la parinti in Spania. Cand eram mic copil voiam sa fiu bucatar s-au profesor de sport, dar trecand ani mi-am dat seama ca actoria este ceea ce-mi doresc, fiind un copil ce imi placea foarte mult sa-i fac pe prieteni si profesorii sa rada.

filmari

Spot Publicitar "Play Station"
Spot Publicitar „Play Station”

SONY DSC

Spectacol "15 Iulie" la teatrul Can Rajoler din Parets de Vallès
Spectacol „15 Iulie” la teatrul Can Rajoler din Parets de Vallès
Alaturi de Carmen Stimeriu, Alexandru Arsinel si Stela Popescu. Filmare "Plasa de Stele" Antena1
Alaturi de Carmen Stimeriu, Alexandru Arsinel si Stela Popescu. Filmare „Plasa de Stele” Antena1

561675_386309248116337_860161728_n

Reportaj "BarcelonaTv"
Reportaj „BarcelonaTv”
Inainte de filmarea Videoclip-ului "La Playa"
Inainte de filmarea Videoclip-ului „La Playa”

SONY DSC

Scurt-metraj
5 gânduri despre &8222;Despre mine partea a II-a&8221;

  1. Felicitari Emanuel¡¡¡¡¡Sperb¡¡¡¡¡ Ma bucur din suflet ca te -am cunoscut si iti multumesc ca ai participat cu mare drag , la invitatiile facute¡¡¡ Mult succes in viitor si daca pot sa te ajut cu ceva in continuare cu mare placere¡¡¡¡¡¡Besos

Lasă un răspuns

