La CIRC

Aseara am fost la circ, da, dar nu la ori ce fel de circ, la unul foarte special, la CIRCO DE LOS HORRORES!

A fost extrem de frumos, am ras pe tot parcursul spectacolului pana la lacrimi, 2 ore incontinuu.

Aici puteti vedea o particica din spectacol!

Mergand ca tot omul la circ, m-am intalnit si cu o tanara producatoare, pe numele ei Ingrid (o prietena) din Barcelona. A venit pentru a doua oara la circ, a fost odata in Barcelona si acum in Salou, dar de data aceasta a venit sa filmeze un scurtmetraj cu actorul principal de la circ, mi-a facut o deosebita placere s-o regasesc asa ca voi publica o fotografie cu noi dupa spectacol, sper sa va placa!

Eu si Ingrid (cea in rochie alba)
4 gânduri despre &8222;La CIRC&8221;

      1. :))LIDL:)) le-am vazut…arata oboseala.munca…stresul…te rog ca amic mai baga si tu cate o repriza de SOMN! principiul lui CONECTR nu se aplica la oricine!

Lasă un răspuns

