Presa romaneasca din strainatate NE IGNORA

… da, presa romaneasca din strainatate NE IGNORA, nu am citit pana acum nici un articol unde sa fie vorba despre un roman care a reusit in strainatate, in afara de politica si prostii nu gasesti nimic interesant intr-un ziar. Sunt zeci de romanii care au reusit, da, au reusit printre straini sa ne faca remarcati (nu ma refer la mine), sunt multi, cunosc si eu cativa.

Daca scriem toate prostiile despre politica rezolvam ceva? Daca ne dam cu parerea despre parlamentari, scoatem tara din criza?

Haideti sa aratam ca suntem valorosi si ca avem cu ce sa ne mandrim!

5 gânduri despre &8222;Presa romaneasca din strainatate NE IGNORA&8221;

    1. Eu nu am nevoie sa se scrie despre mine obligat, cine are placerea o va face si fara s-o spun eu. Dar sunt obositoare articolele de acum, se vorbeste doar de politica, nimeni nu mai stie nimic in afara de asta!

Lasă un răspuns

