Ganduri de dimineata

Buna dimineata!

Afara-i soare, cald si placut…vremea imi permite sa-mi pun gandurile la locul lor, sa ma gandesc ce vreau sa fac…

Nu am mai scris de ceva timp pe blog, poate stare nu mi-a permis, poate gandurile mi-au zburat si nu am vrut sa gresesc scriind despre unele lucruri care ma macinau.

Azi e ultima zi de teatru, termin…dar voi reveni, e o zi ce nu-mi prea place, trebuie sa ma despart de fosti colegi far cred ca-mi vor fi si viitori, voi lasa in urma numai momente placute si perioada asta, mi-o voi aduce aminte toata viata…e greu sa te desparti de persoanele dragi, de oameni care te-au facut sa zambesti, sa razi in hohote si de ce nu, sa si plangi.

Mi-e frica de zilele ce vor urma, de noptiile in care nu voi putea dormi, de uitandu-ma la telefon sa vad daca m-a mai cautat cineva. Imi doresc sa-mi indeplinesc visul…visul pe care-l am de multi ani…visul de-ai face pe ai mei sa fie mandri de mine, sa fac ceea ce-mi place, sa fiu asa cum am fost si pana acum…

Se mai incheie o etapa din viata mea, m-ai inchid o usa, dar las gemul deschis pentru toate lucrurile ce vor sa vina in viata mea…sa ma faca fericit si sa fiu mandru de mine.

5 gânduri despre &8222;Ganduri de dimineata&8221;

  1. Ei,vei mai avea astfel de trairi de-a lungul vietii.Nu te-ntrista si trateaza momentul ca fiind ceva frumos;cu siguranta vei lua ceea ce este frumos din aceasta etapa a vietii.Succes!

      1. Astept noutatile cu regretul ca ma aflu la departare,dar cine stie?Poate-ntr-o zi voi avea ocazia sa particip si sa ma bucur efectiv la punerea-n practica a proiectelor tale prin prezenta mea la fata locului.Succes!

Lasă un răspuns

