Pe langa plopii fara sot

Nu exista asa iubire cum simtea Eminescu in singuratatea lui…multa suferinta ascund poeziile lui. 😦

Mi se ridica parul pe maini cand ascult melodia asta.

Un gând despre &8222;Pe langa plopii fara sot&8221;

  1. nu esti singurul!ieri cand eram la masa am ascultat niste chestii misto ,Mihai eminescu in Vizita la clasa lui Ion Creanga unde era invatator….si indemnul acestuia spre a scrie Amintiri din copilarie!Sincer am ascultat pana la final si mi-a parut rau ca am ratat inceputul:(

Lasă un răspuns

