Ora confesiunii

Chiar daca sunt inconjurat de o lume intreaga, ma simt atat de singur…

Singuratatea uneori este mai apasatoare decat orice grija pe care o avem si este un lucru destanuit cuiva. Uneori singurul lucru care il simtim este acea nevoie de a iubi si de a fi iubiti si de a avea pe cineva alaturi in momentele grele.

Am cunoscut persoane care m-au ascultat, dar cu timpul ne-am racit, nu mai vorbim, scriem…sunt recunoscator pentru cine mi-a fost alaturi, dar suntem oameni si m-ai gresim. Imi cer iertare daca am suparat pe cineva, daca prin ce-am scris am facut pe cineva sa sufere (desi nu cred).

Nu vrea sa se inteleaga ca prin acest mesaj, cersesc prietenia cuiva, am prieteni care ma iubesc dar sunt departe…cred ca am fost prea „prost” si-am pus suflet pentru fiecare persoana si m-am preocupat mai mult pentru ei si-am uitat sa am grija si de sufletul meu…

2 gânduri despre &8222;Ora confesiunii&8221;

  1. Ce s-a-ntamplat?Ai avut pe cineva care te-a dezamagit?Noi suntem aici.Nu te vom parasi.Chiar daca suntem departe unii de ceilalti(la departarea fizica ma refer),noi care gandim la fel ca tine suntem doar la un pas departare.Inchide ochii,intinde mana si vei primi alinare.Doar atat trebuie sa faci.

Lasă un răspuns

