Conferinta de presa 1 iunie

Asa cum am anuntat ieri, azi 1 iunie am fost la o Conferinta de Presa in Barcelona. Pentru mine a fost pentru prima oara. A fost foarte placut, am avut onoarea s-o cunosc pe marea actrita catalana Mone (Montserrat Teruel) si cantaretul Jorge Ruiz.

Conferinta de presa a facut deoarece, azi, cantaretul Jorge va concerta in Barcelona pentru a strange fonduri pentru persoanele cu probleme de inima…AACIC.

Aici va las melodia, sper sa va placa 😀

AZI DUPA CONFERINTA DE PRESA, AM FACUT UN MIC INTERVIU CU O PERSOANA CARE SUFERA DE SINDROME DE WILLIAMS, CE VA FI PUBLICAT SAPTAMANA VIITOARE!!!

4 gânduri despre &8222;Conferinta de presa 1 iunie&8221;

    1. Si eu pentru ca pot sa dau din zambetul meu si celorlalti, care au diferite probleme. Tot ce fac, fac pentru sufletul meu, nu pentru aprecieri sau publicitate. Dar cred ca este foarte important atunci cand ne plagem de nimicuri, ca sunt altii care au adevarate probleme de sanatate si sunt fericiti cu putinul pe care-l au. Sa fii pe faza, saptamana viitoare cand voi publica articolul. 🙂

  1. Ma bucur nespus pentru tine.Astept si alte evenimente de acest gen.
    Totodata vreau sa-ti multumesc pentru faptul ca ne-ai facut cunoscuta bucuria ta.

    1. Eu sunt extrem de fericit, atunci cand vad ca pluteste fericirea si in alte suflete. Nu era chiar asa de important ce-am facut eu azi, dar trebuie sa stim, mai ales noi, cei tineri ca viata nu este doar roz si ca exista multe persoane care au adevarate probleme de sanatate si ca noi suntem in putere sa-i ajutam, cu tot ce putem.
      Daca ne „rupem de la gura” o ora pentru a sta in compania unei persoane cu dezabilitati, nu cred ca am mai muri, ei au nevoie de noi, de un prieten.
      Va multumesc din suflet ca-mi vizitati blog-ul si ca va lasati gandurile frumoase la fiecare postare! 🙂

Lasă un răspuns

