Eurovision 2012

Hai cam dat-o in bara la Eurovision anu asta! Am spus ca nu ma voi uita, dar n-am putut sa rezista fara sa ma uit. Am vazut-o pe Elena de la Mandinga ca facea disperata semn ca nu-mi merge casca, dar oare nu era mai bine sa se fixeze mai mult pe melodie decat pe acea coregrafie banala?

Melodia „Zaleilah”, cantata live sau playback, suna la fel, atunci cand nu ai voce, nu ai ce face, degeaba era preocupata Elena azi ca sa nu-i dea gres vocea. Ce mi-a placut foarte mult a fost coregrafia, asa dansam si eu in clasa a-2-a cu colegii mei la serbarea de sfarsit de an.

2 gânduri despre &8222;Eurovision 2012&8221;

Lasă un răspuns

