Filmare Romania

Cand te bagi in astfel de proiecte, iti doresti sa continuii.

Am primit diferite mesaje, unde imi spunau ca am fost foarte serios si ca ar trebui sa fiu altfel la filmari. Eu am facut ceea ce mi s-a cerut, nu aveam cum sa rad, etc..pentru ca o farsa, e o farsa, nu trebuie sa dai gres. Mi-a fost greu, niciodata n-am spus si multi nu stiu ca eu sunt pe partea comica, dar accept orice propunere, atunci cand e vorba de munca, nu conteaza… Sper ca va veti uita si la urmatoarea farsa unde apar alaturi de marea actrita STELA POPESCU.

 

2 gânduri despre &8222;Filmare Romania&8221;

Lasă un răspuns

