Gimnastica este un sport de rahat…?

Am citit toate ziarele online din Romania, asa cum o fac in fiecare zi. Ce as fi putut vedea in ziarul Libertatea? Un articol, pus cu mandrie care suna asa: „Gimnastica este un sport de rahat”, o fraza spusa de un mandru jurnalist de la  B1 TV.

Desi nu vroiam sa citesc stirea, pentru ca mi se parea neinteresanta, am decis sa citesc, sa vad si eu ce lucruri marete a putut spune acest jurnalist. Nu cred ca gimnastica este un sport de rahat, cred ca fotbalul in Romania este de rahat. Gimnastii romani, din cate imi aduc eu aminte au adus multe medalii Romaniei, pe cand cei din fotbal, mai nimic.

Desi, nu se castiga mult din gimnastica, fetele care ne-au facut mandri din nou ca suntem romani, s-au ales doar cu medaliile castigate, nici de cum cu mii de euro in cont. Cei care practica acest sport, o fac din placere, nu pentru bani asa cum o fac fotbalisti. In spatele succesului lor, se depune o munca titanica.

Campioanele Romaniei, au adus aminte Europei ca Romania mai are si VALORI, nu numai criminali, hoti, cersetori.

FELICITARI!!!

6 gânduri despre &8222;Gimnastica este un sport de rahat…?&8221;

  1. Ce aiurea. Gimnastica e singurul sport din Romania la care suntem in varf. De fotbal e numai gura si nici nu muncesc aia cat o gimnasta. Abia astept JO.

  2. se mai scrisese ceva despre fete..ca parintii nu stiu ce joburi au si salarii minim pe economie…daca asta e jurnalism mai bine zic pas jurnalismului de duzina sau mai bine sis cancan!!!

Lasă un răspuns

