HAIDETI SA-L AJUTAM PE MICUTUL ROBERT

,Ma numesc Robert ,sunt un copil tare vesel si frumos si mi-ar placut ca povestea mea sa continue la fel de frumos insa…

M-am nascut pe 1 mai 2004 ,am primit nota 8 datorita greutatii mici (1,900)insa inafara de acest aspect totul a fost in regula ,pana in a patra zi de la nastere cand datorita unei neglijente medicale am ramas fara oxigen.A trebuit sa stau 3 saptamani in spital pana starea mea s-a stabilitzat si apoi am fost trimis acasa fara nici o avertizare (cum ca acesta lipsa de oxigenare va avea efecte negative pe termen lung asupra mea).

Ajuns acasa am inceput sa iau in greutate, deveneam din ce in ce mai puternic si frumos

insa cei din jur au observat ca nu fac lucrurile pe care un copil obisnuit le face si anume sa apuce jucariile,sa se rostogoleasca,sa se tarasca,sa stea in sezut..si astfel la 8 luni in urma unui consult de specialitate am fost diagnosticat cu encefalopatie cronica infantila.Lipsa oxigenului imi afectase capacitatea de a ma misca si vorbi.

Nici nu stiam ce ma asteapta …au urmat… nenumarate sedinte de kinetoterapie facute acasa ,ecografie,tomografie si consultatii  8luni-3ani, la 3 ani rmn la Bucuresti (rezultat hipoxie la cateva zile de la nastere),si peste 20 de internari in spital pentru recuperare,fie  la spitalul Grigore Alexandrescu Bucuresti, la spitalul Al.Obreja, la Centru de recuperare de la Techirghiol,  Peto institute Ungaria, Clinica international de reabilitare Ucraina  3-6 ani.

Dupa ani de munca , de la faptul ca nu puteam sa-mi sustin capul,sa apuc jucariile, sa stau in sezut sau sa merg acum pot face toate aceste lucruri si sa merg  ajutat…a fost destul de dificil insa a meritat tot efortul depus.

Toti anii acestia parintii mei au facut tot ce s-a putut pentru mine,avand in vedere ca statul nu ofera recuperare de calitate(doar o singura sedinta de recuperare in Ucraina costa 3500 de euro fara cazare si drum)…asa ca imaginati-va de cati bani a fost nevoie ca sa ajung pana aici. Anul asta ar fi trebuit sa merg la scola insa acest lucru n-a fost posibil datorita faptului ca inca nu pot vorbi(desi inteleg aproape tot),si nu pot merge singur….totusi acest lucru poate fi posibil cu multa rugaciune si sustinere materiala pentru a putea continua recuperarea.

Nevoi si planuri pentru urmatoarea perioada continuarea cu Nacd program ,care costa 220 dolari lunar numai taxa excluzand materialele de lucru, am vrea sa reincepem sedintele de logopedie 50 ron sedinta si ar trebui facute zilnic pentru a da rezultatele dorite, oxigenare hiperbara -cu rezultate foarte bune la acest diagnostic,400ron sedinta o sesiune constand din 20 de sedinte, fiind recomandate 3 sesiuni pe an

si terapie cu delfini 4000 euro 10 zile.

Multumesc pentru ca-mi veti fi alaturi!!!

CONTACT

Georgiana Cristian

Email  crisgeo19@yahoo.com

Telefon 0749159939

Cont paypal crisgeo19@yahoo.com

BLOG: http://robertcristian.wordpress.com/povestea-mea/

Lasă un răspuns

