Alaturi de marea actrita a teatrului romanesc, STELA POPESCU

Ieri am fost la spectacolul APLAUZE, APLAUZE sustinut de marii actori a teatrului romanesc, STELA POPESCU si ALEXANDRU ARSINEL.

A fost un spectacol extraordinar de frumos, se vede talentul, sunt foarte frumosi, modesti. Cred c-ar trebui, macar odata-n viata sa mergeti la un spectacol le-a lor. Am stat de vorba cu ei mai bine de o ora, i-asi fi luat acasa.

Pacat ca in ziua de azi, la televizor apar doar siliconate, non-valori. Am cam uitat sa apreciem adevaratele valori.

Saptamana aceasta voi publica un FOTOREPORTAJ pe blog de la spectacolul APLAUZE, APLAUZE

6 gânduri despre &8222;Alaturi de marea actrita a teatrului romanesc, STELA POPESCU&8221;

    1. Am fost, sunt si voi ramane emotionat cand voi vedea in fata mea astfel de oameni, am avut deosebita onoare sa lucrez cu dansi, a fost pentru putin, dar eu sunt fericit. Sper ca voi mai colabora cu ei. De fiecare data am apreciat cultura. 🙂

Lasă un răspuns

