ED de weekend: Actorie, Fotografie, Circ si Dans

Foto: Manuc`C Photography
Emanuel Munteanu

Multi dintre cititorii acestui blog stiu doar ca sunt pasionat de actorie…dar pe langa actorie ma fascineaza fotografia, dansul si circul.

Desi nu petrec mult timp cu aparatul de fotografiat in mana, mi-am facut o pagina pentru a-mi publica toate fotografiile pe care le-am facut in diferite zone, zile si stari de spirit, asa ca va las aici cateva fotografii facute de mine in caz ca sunteti curiosi sa-mi vedeti mini-creatiile mele.

Loc: Anfiteatro Romano din Tarragona (Catalunya, Spania)
Foto: Manu`C Photography
Emanuel Munteanu

Daca doriti sa vedeti mai multe fotografii o puteti face cu un simplu click AICI

 

3 gânduri despre &8222;ED de weekend: Actorie, Fotografie, Circ si Dans&8221;

Lasă un răspuns

