Un clovn ce zambeste

Sunt o persoana deschisa, extrovertita, nu imi ascund sentimentele, parerile si experientele traite. Am fost natural si m-am exteriorizat, pentru ca asta am vrut si eu de la oameni. Am considerat ca impartasind cu ceilalti experientele traite, pot afla pareri, pot primi ajutor. Nu m-am gandit insa ca oamenii judeca tot ce spui, ce faci si cum traiesti.

Unii  te judeca daca  fumezi sau bei, altii te judeca pentru felul in care iti cheltuiesti banii, cum arati, etc. Asadar, ajungi sa fii judecat la fiecare pas, orice ai face si orice ai spune, nu scapi. Unii te vor cuminte, altii cu tupeu.

Atunci cand iti expui viata, iti asumi riscul de a fi dezaprobat, criticat si judecat.

Sunt un clovn ce zambeste ,si-i face pe cei din jur sa zambeasca…

Lasă un răspuns

