Inchide ochii, si lasa-mi mie tot ce e greu, prietene

Mi-asi scrie gandurile, dar m-ai bine va las aceasta melodie, pentru voi prieteni…

.I.
Vino aici,spune-mi tot ce ai
Si de ce nu poti sa mai stai
Lasa tot ce e trist in tine,
Vino aici, vino linga mine

Ref.
Tu doar inchide ochii
Si lasa-te pe umarul meu
Inchide ochii
Si lasa-mi mie tot ce e greu,prietene
Hai vino aici !

.II.
Plansul tau poti sa mi-l dai mie
Il primesc chiar cu bucurie
Vom trai totul impreuna
Si mereu vom trece de furtuna.

Ref.
Tu doar inchide ochii
Si lasa-te pe umarul meu
Inchide ochii
Si lasa-mi mie tot ce e greu,prietene
Hai vino aici !

.III.
Vino-aici, vei uita de patimi
Lasa-ma sa te sterg de lacrimi
Tot ce vreau e sa-ti fie bine
Vino-aici, vino langa mine.

Ref.
Tu doar inchide ochii
Si lasa-te pe umarul meu
Inchide ochii
Si lasa-mi mie tot ce e greu,prietene
Hai vino aici !
Vino aici…

7 gânduri despre &8222;Inchide ochii, si lasa-mi mie tot ce e greu, prietene&8221;

  1. Multumesc pentru mesaj.Il iau ca fiind un mesaj cu tenta religioasa.Deasemenea iti mai multumesc,draga Emanuel Munteanu,ca nu uiti niciodata sa-mi trimiti mesajele.
    SARBATORI FERICITE!

Lasă un răspuns

