Ce am facut de Ziua Mondială a Teatrului

De mai bine de jumătate de secol, pe 27 martie se sărbătoreşte Ziua Mondială a Teatrului, ca semn de apreciere a uneia dintre cele mai vechi arte din lume, arta scenică.
Instituită în 1961 de către Institutul Internaţional de Teatru din Franţa, evenimentul a dat naştere unei tradiţii frumoase, prin care personalităţi şi oameni de cultură marcanţi împărtăşesc propriile reflecţii asupra teatrului, ca artă şi punte între oameni, printr-un mesaj internaţional transmis întregii lumi. O zi în care masca şi scena fascinează, iar ralitatea ia o nouă imagine. Teatru înseamnă dramă, comedie, spectacol muzical sau alt tip de spectacol artistic în fața unui public. Teatrul implică munca unei echipe în spatele scenei: proiectanți, constructori, tehnicieni, costumieri şi machiori, actori şi regizori. Teatrele profisioniste oferă ultimile inovaţii din electronică, sisteme de iluminat şi sonorizare.

Eu azi am petrecut de Ziua Mondiala a Teatrului, prin teatru, alaturi de colegii mei de la Scoala de Actorie.

Va place sa mergeti la teatru? Care a fost ultima piesa pe care ati vazut-o?

4 gânduri despre &8222;Ce am facut de Ziua Mondială a Teatrului&8221;

  1. eu am sarbatorit prin munca, am avut functiune de teatru in Madrid iar dupa ce am terminat am sarbatorit cu colegii actori si Directoarea de teatru in culise.

  2. Imi pare nespus de rau ca trebuie sa spun(ca raspuns la acest articol)ca n-am mai fost la teatru de aproximativ 2 ani.Aproape ca nici nu-mi mai amintesc ce-am vazut.Cu toate astea(desi stiu ca va voi intrista pe toti cei care veti citi randurile mele),trebuie sa spun ca astazi,28 martie 2012,marele STEFAN RADOF a parasit scena lumii acesteia pentru totdeauna,alaturandu-se celorlalti oameni de teatru si film care-au trecut la cele vesnice.Vor avea spectatori sfintii,ingerii si pe DOAMNE DOAMNE.

    1. Dna, Maria! Niciodata nu e prea tarziu!
      Am citit intr-un ziar stirea despre marele actor Stefan Radof.
      In fiecare an pierdem valori, oameni care ne-au facut sa fim mandri ca suntem Romani.
      Dumnezeu sa-l ierte! 😦

      1. Asa este,dar parca nu se mai termina cu pierderile.Si doare…cumplit de rau.Chiar si-un caine cand il pierzi este dureros,d-apoi un om de-o asa valoare?Am spus doar si-atat!Stiam ca vor mai fi oameni care-ti vor vizita blogul si care(poate)n-au aflat de acest lucru dureros.Poate asa(pentru cei care nu l-au cunoscut pe Stefan Radof) se va isca un pic de curiozitate si vor fi cautate date despre cel care-a plecat dintre noi;uite ca eu habar n-aveam ca-n 27 martie este ziua mondiala a teatrului,dar cu aceasta ocazie am aflat.Si iata ca toata viata avem cate ceva de aflat,nu-i asa?
        Sa ai parte de tot ce este bun in lume.

Lasă un răspuns

