ED de weekend: Teatru – commedia dell’arte

🙂

Aseara nu am putut sa dorm- va intrebati oare de ce nu? Poate multi vor spune ca de emotii s-au poate nu am fost obosit ca sa-mi fie somn…nu, n-ati ghicit, m-a durut maseaua si n-am putut sa dorm,  nu m-am putut odihni desi azi am avut teatru. Am avut 4 ore de teatru, durerea de masea nu m-a lasat, desi eram obosit si nu m-ai suportam durerea am indurat, „ce nu fac eu pentru arta”.

„COMMEDIA DELL’ARTE” este un gen de comedie nascut in Italia, in secolul XVI, piesele erau improvizate de catre actori. Fiecare actor trebuia sa construiasca personajul sau dintr-un repertoriu de expresii şi glume. Cu o masca pe fata fiecare actor trebuie sa se exprime prin gesturi corporale. Asa cum ne-a spus si un mare actor: mainile au o gura, degetele au o voce.

Eu l-am intrepretat pe arlechin (dar si pe celelalte personaje: Pantalone, Capitanu, Vrajitoarea, Zannis…)

Va las un filmulet unde puteti vedea mai bine despre ce v-am vorbit si personajele le-am facut   

2 gânduri despre &8222;ED de weekend: Teatru – commedia dell’arte&8221;

  1. Imi place, teatru nu este asa usor cum probabil altii cred.Si eu am de interpretat un personaj destul de complicat…. dar cu multe clase de teatru se poate.

Lasă un răspuns

