Ce este cel mai important pentru tine?

Ma intreb de multe ori, pentru anumite persoane ce conteaza… implinirea sufleteasca (consider ca daca esti multumit cu sufletul esti multumim integral: trup si suflet) sau lucrurile materiale care le pot dobandi?

Cred ca este foarte important sa stim ce este cel mai important pentru noi.

Daca aveti timp, va las aici niste intrebari la care mi-asi dori si niste raspunsuri de la voi si bineinteles voi raspunde si eu!

 1: Pentru ce ar trebui sa iti faci mai mult timp zilnic?

2: Ce anume din ce faci, nu te plictiseste niciodata?

3: Ce te entuziasmeaza?

4: Care sunt oamenii care chiar conteaza pentru tine?

5: La ce te consideri a fi talentat?

6: Cu ce ai vrea sa ii surprinzi pe cei din jurul tau?

7: Ce simti ca iti lipseste?

8: Ce faci cand iti incepi ziua prost ?

9: De cine iti este dor?

10: Care este cel mai important obiectiv în acest an?

🙂

9 gânduri despre &8222;Ce este cel mai important pentru tine?&8221;

  1. 1pentru cei dragi
    2facebook:)))=))glumeam: gradinaritul
    3o fata zambitoare
    4familia sin in plan secund prietenii
    5nu am un talent anume poate vorbesc prea mult:)
    6cu felul meu de a fi,determinarea mea de a face ceva
    7o parte din mine…
    8o iau de la capat cu un zambet larg si increderea ca nu e totul pierdut
    9dubios…de unele momente din trecut
    10sa ma apuc de limba germana….

  2. Aici ai scris un decalog de intrebari la care ar fi destul de greu de raspuns.Cred ca la modul general raspunsul ar fi urmatorul:o zi in care n-ai suparat si nu te-ai suparat pe nimeni este una din cele mai importante dintre zilele anului;o zi in care ai cautat sa te certi ,fie si numai cu o singura persoana, este cea mai nefasta zi pentru suflet.

  3. 1- tu stii pentru ce ar trebui…pentru ceea ce imi place cel mai mult, pe langa desen, este ACTORIA.
    2- de ce nu m-as plictisi este…desenatul 😀
    3- ma entuziasmeaza noi proiecte
    4- familia..si cativa prieteni speciali..atat virtuali cat si cunoscuti
    5- ma consider talentata la desen si putin la actorie(sunt la inceput de drum) jiji
    6- cu cat mai multe proiecte
    7- imi lipseste familia din Romania…
    8- mmm…cand incep ziua prost…incerc sa fac sa schimb aceasta situatie..desi cateodata imi e imposibil 😀
    9- de tatal si fratele meu
    10- cursul de esgrima

Lasă un răspuns

