Ce am facut de 1 Martie

Primavara a sosit! Astazi este 1 martie, prima zi de primavara.

 Lumea se va naste din nou, asta datorita primaveri care va pune amprenta pe viata. Eu azi am profitat de soare, si am iesit sa ma plimb, aici va las niste fotografii de pe traseul ce l-am parcurs astazi. „Ermita de Sant Joan”

 

 Iubiti-va viata pe care o aveti,luati viata ca atare si lasati-o sa va lumineze sufletul si inima!Iubiti viata si lasati-va iubiti de ea!

4 gânduri despre &8222;Ce am facut de 1 Martie&8221;

  1. Ma bucur ca ai putut sa te bucuri de primavara.La Bucuresti inca mai sunt gramezi de zapada(si aceea neagra de la noroiul de pe caldaram).In plus am mai avut parte si de decesul tatalui meu(acum in prag de primavara);dar asta nu-nseamna ca nu ma pot bucura de darurile pe care le primesc prietenii mei.
    Iti doresc o primavara plina de flori,soare si zumzait de albine.

Lasă un răspuns

