Ca la noi

Nu v-ati saturat sa vedeti aceeasi chestie de o suta de mii de ori, la tv, pe toate canelele de televiziune?

Eu unul sunt satul sa vad numai non-valori la tv, m-am saturat, in fiecare zi se scrie in presa despre personale care ar trebiui sa se ocupe cu alte meserii decat umblatul din poarta-n poarta. Daca s-ar uita un strain in ziarele online de pe la noi, si-ar face si cruce la ce se scrie si mai ales despre cine se scrie. Mi-am dat seama ca noi promovam numai non-valorile.

In Romania sunt 90 la % care promoveaza aceste non-valori si 10 % care ar vrea sa promoveze artisti de mare valoare.

Avem oameni de cultura,
Avem artisti de-nalt nivel,
Avem genii adevarate,
Dar ne batem joc de ei.
Azi, noi promovam prostia,
Ne-ncalcam chiar si mandria,
Ne lasam condusi de cei
Ce nu merita doi lei.
La TV vedem mereu
Cum ii ridica in slavi,
N-au nici scoala, n-au nimic,
Sunt vedete, ce sa zic…
Valoarea noastra adevarata
Noi de mult cred c-am uitat-o,
Cu ce ne mandream candva
Si ce vremuri mai erau…
Astazi sunt doar „pitipoance”,
Care vor sa se afirme,
Se dezbraca-n miez de ziua,
De zici ca se cred in filme.
Aveti grija de valoarea,
Ce-i a noastra, adevarata,
Promovati-o in continuare,
Dati afara nonvaloarea.
6 gânduri despre &8222;Ca la noi&8221;

  1. Multumesc pentru mesaj.Sunt intru totul de acord.Ne uitam la tot soiul de emisiuni gen:”nora pentru mama”,”mireasa pentru fiul meu” si mai stiu eu ce alte emisiuni fara valoare si de tot rasul.Nu sunt nici educative si nici umoristice,dar au priza la public:tzatze,gospodine obosite,precupetze(si similarul masculin pentru femeile enumerate de mine).Se face umor si satira de calitate indoielnica.Am ajuns sa ma-ntreb daca nu sunt eu prea pretentioasa.

    1. Aveti dreptate, vorba aia „Prostim poporul, cu televizorul”.
      Daca asi sta o saptamana sa ma uit la tv cred ca asi vedea numai non-valori. Eu stau si ma-ntreb oare Cruduta, Alifie, Fernando, Dragusanu, Trasca, Senzuala, Buruiana, Tonciu isi dau seama cat de penibile sunt? In ziare numai despre aceste individe se vorbeste, ba ca si-au pus silicoane, ca s-au culcat cu mii de barbati, ca s-au dus in Hawai, etc. Sunt Romani care au intr-adevar un talent si stau saraci acasa si nu-l pot impartasi si cu ceilalti. Trist dar adevarat! 😐

      1. Intamplarea face sa fiu sotia unui artist plastic amator si sa ma mai fi-nvartit si eu printre artisti din mai multe domenii.Din cauza unora ca cele enumerate de domnia ta,oamneni care au drum comun cu artele se dau de-o parte si-si vad de treburi.Bietii oameni n-au loc de femei ce necheaza la televiziuni si barbati care se cred armasari daca-si lauda performantele erotice.Sunt mai varstnica,am prins cenzura din plin,s-a ridicat cenzura de orice fel,dar n-am invatat sa ne autocenzura.Pana ce ne vom mai intalni,toate cele bune si o iarna usor de suportat.

  2. Eu de 6 ani traiesc in Spania, aici nu se arata asa ceva la televizor, nu au loc non-valorile pe post. Se vorbesc doar despre personalitatile de aici, nici Asistentele tv nu au loc pe la televizor pe aici, doat in spital se gasesc asistente. Noi incercam sa facem din orice audienta. MIe mi-ar place foarte mult sa vad la televizor cantareti de valoare a Romaniei, actori care au ridicat sali intregi in picioare, fotbalisti care au facut ceva pentru sportul Romanesc, gimnasti de azi care nu au sponsori si ne-au facut auzita tara la zeci de concursuri. Va invit daca doriti sa cititi un articol scris de mine aici: http://cronicabn.ro/?p=586

Lasă un răspuns

