Ce nu se stie despre mine. Partea I

De mic copil mi-a placut sa joc in piesele de teatru de la gradinita si am tinut-o tot asa pana in clasa a-6-a  cand a trebuit sa emigrez. Ajuns in Spania, am incercat sa continui ce-am facut si-n tara si, dupa 2 ani de zile, vorbind cu un profesor despre pasiunea mea pentru actorie, m-a sfatuit sa ma bag intr-un grup de teatru, asa cum mi-a placut de fiecare data sa fac, i-am ascultat sfaturile si m-am pus pe treaba…in primul an nu am reusit ca intru in grupul de teatru „Fem Teatre”, dar crezind in proprile forte am incercat din nou, un an mai tarziu cand a fost pentru mine cu noroc. Am fost 2 ani in grupul de teatru „Fem Teatre” , am jucam in 2 piese de teatru care pentru mine au insemanat foarte mult si-am avut ce invata…dar am decis sa ma retrag si sa merg la un alt teatru unde am crezut eu ca-mi va fii mai bine, am putut sa merg doar 5 luni de zile la teatrul „Ganyotes”. La grupul de teatru Ganyotes, am cunosct niste actori deosebiti care fac o treaba foarte buna pentru persoanele cu dizabilitati (voi scrie si despre acest grup de teatru in urmatorul articol).

Acum 2 saptamani am fost anuntat ca voi juca intr-un scurtmetraj care va fii prezentat la Festivaluri. Am primit un rol secundar, un rol care m-a facut fericit si mi-a readus zambetul pe buze.

Sper ca anul acesta s-o tin numai in astfel de proiecte si de ce nu poate voi avea norocul sa avansez.

 

8 gânduri despre &8222;Ce nu se stie despre mine. Partea I&8221;

    1. Did, cu siguranta vom face si un scurt metraj cand voi veni acasa. Nici nu ma asteptam sa fiu ales sa joc in acest scurt metraj. Am filmat azi, a fost extraordinar de frumos, am intalnit niste oameni de nota 100. Multumesc pentru prietenia ta! Pupici :*

      🙂

  1. chiar ca aceste lucruri mare parte din noi nu le stiam:),cu rabdarea treci marea cine a zis nu a gresit:Pai rabdare toate vin de la sine stii step by step:zambeste si nu uita actoria e de parte din viata ta,acum sunt cert convins!!!felicitari pe mai departe!

    1. Nu vroiam sa se stie lucrurile astea, Flavius. „Dar cum ca nimeni nu vorbeste despre mine, m-am gandit s-o fac eu”- (am glumit).
      Sunt multe lucruri pe care „voi” nu le stiti despre mine, dar cred eu ca nu le veti afla pentru ca asta a fost unicul articol in care vorbeam despre mine, s-au cine stie, poate voi scrie si PARTEA II, despre mine, vom trai si vom vedea. Multumesc pentru sustinere! 🙂

Lasă un răspuns

