O mica familie…Va multumesc

VA MULTUMESC FOARTE, FOARTE, FOARTE MULT PENTRU TOT!

Va multumesc sincer tuturor celor care au fost langa mine, care m-au sustinut si  acordat  atentie, timp, afectiune.

„Se spune ca dragostea este oarba dar prietenia este clarvazatoare..
    Iti multumesc pentru ca faci parte din viata mea, fie ca este pentru un motiv, un sezon sau o viata. 
        Ingerii exista, numai ca uneori ei nu au aripi si ii numim PRIETENI: tu esti unul din ei”

Pentru voi…

Zambind printre lacrimi am simtit ca durerea e mai mica…
Daruind am simtit ca singuratatea e mai putin dureroasa…
Iubind am simtit ca nefericirea nu tine pentru totdeauna…
Iertand am simtit ca ranile inimii pot fi vindecate…
Rabdand am simtit ca fiecare clipa e pretioasa…
Ascultand am simtit ca orice om are in inima uneori durere…
Visand am simtit ca pot zbura…

 

5 gânduri despre &8222;O mica familie…Va multumesc&8221;

  1. Deci e prea adevarat de ai scris mai sus Emi!…chiar daca nu ne-am vazut de atata timp si doar am vb pe mess, facebook sau oricare alta cale…am fost, sunt si iti voi fi aproape in orice moment din viata ta!…Un proverb din vechi stravechi spune: „ochii care nu se vad se uita!”, in cazul acesta pentru mine nu cred ca tine, pentru ca nu as putea sa uit pe cineva care face parte in inima mea de cand am inceput eu sa vad ce inseamna cu adevarat prietenia si ce insemna sa ajuti un prieten!…DISTANTA NU CRED CA POATE DESPARTI 2 PRIETENI ADEVARATI SAU DOUA PERSOANE CE SE CUNOSC TOCMAI DE CAND AU INCEPUT SA SCRIE SI SA CITEASCA IMPREUNA!Multumesc Emi ca sunt in mica ta familie si sper ca mereu voi ramane asa!..Imi esti un „hermanito” sa zic asa chiar daca a intervenit distanta!..bessos i cuidate hermanito:*:*:*!!!

Lasă un răspuns

