Interviu in Exclusivitate cu Gabriela Bancila: Am cantat cu nume sonore din Romania

 

Desi nu are mai mult de 18 ani, Gabriela a cantat cu nume sonore din Romania precum: Maria Ciobanu, Ionut Dolanescu,Gheorghe Turda, Laura Lavric, Mariana Endulescu, Stefania Rares, Dumitru Farcas, Sofia Vicoveanca, Dinu Iancu Salajanu… Gabriela s-a nascut in muntii Vrancei, Focsani dar la varsta de 6 ani s-a mutat cu familia la Braila unde a facut pana la 13 ani scoala de arta „sectiune muzica populara”,  dansuri populare si canto popular. 

Emanuel: Unde ti-ai petrecut copilaria?

Gabriela: M-am nascut in muntii Vrancei in Focsani, pana la 6 ani am locuit aici cu familia  si de la 6 ani parinti au decis sa ne mutam la Braila, unde am facut pana la 13 ani scoala populara de arta,dansuri populare si canto poular.

Emanuel: Cum ai ajuns sa cinti si de unde izvoreste dragostea pentru muzica populara ?

Gabriela: Sunt fata de lautar,  in familie muzica populara se asculta tot timpu si ma duceau cu ei la petreceri si la 2 ani jumate am cantat prima data cu mama ” Mi-am luat bundita noua si ciobanas cu 300 de oi”.

Emanuel: Da-mi cinci exemple de interpreți de muzica populara pe care ii indragesti.

Gabriela: Din Oltenia: Maria Dragomiriu si Emilia Dorobantu.   Moldova: Laura Olteanu, Adriana Ochisanu si

Gabriela cu Sofia Vicoveanca
Gabriela cu Sofia Vicoveanca

Zinaida Julea.

Emanuel: Exista vreo persoana din muzica populara care te-a inspirat dea lungul carierei?

Gabriela: Da, de mica idolul meu este Maria Dragomiroiu, dar acuma de cand profesez, din moldova Zinaida Julea si din banat Andreea Voica.

Emanuel: Mai sunt atrasi tinerii de muzica populara?

Gabriela: Da, tinerii sunt atrasi de muzica populara, dar de voci ADEVARATE DE LAUTARI BUNI SI  DE MUZICA BUNA, nu cum apar totii dupa o zi, unii nu au nici o treaba cu muzica si apar pe la televizor, trebuie sa ai talent si pasiune sa atragi publicul.

Emanuel: Poporul roman mai asculta muzica populara?

Gabriela: Da, totii romanii asculta muzica populara, se vede mau mult la cei care sunt in afara tarii.

Emanuel: Povesteste-ne putin despre cariera ta si experientele artistice.

Gabriela: Eu am inceput anu trecut cariera mea profesiona pe teritoriul Italiei aveam 16 ani jumate exact pe 11 aprilie 2010, acum am 18 jumate…am avut norocul de a cunoaste si a avea marea onoare sa cunosc foarte multi artisti de ai nostrii de muzica populara  precum: Maria Ciobanu, Ionut Dolanescu, Gheorghe Turda, Laura Lavric, Mariana Endulescu, Stefania Rares, Dumitru Farcas, Sofia Vicoveanca, Dinu Iancu Salajanu, Cristian Tabara etc…

Emanuel: Cat de mult a contat mediul si zona din care provi in dezvoltarea ta. pe plan profesional?

Gabriela: Conteaza foarte mult, dar atunci cand esti interpreta de muzica populara trebuie sa canti din toate regiuniile pentru ai putea incanta pe toti.

Gabriela si Gheorghe Turda
Gabriela si Gheorghe Turda

Emanuel: Ce proiecte ai pentru acest an?

Gabriela:  Acest an s-a termina foarte bine pentru mine, am muncit, am avut cantari la Milano. Anul acesta am multe conlaborari si mi-am propus noi melodii, videoclipuri. Vreau sa ma dedic anul acesta pe muzica populara ca anul trecut  m-am ocupat de opera (sunt soprana).

Emanuel: Care e cea mai mare satisfactie pe care ai avut-o ca interpreta de muzica populara?

Gabriela: Acum o luna la Milano am canstigat premiul 1 pentru  cea mai calda voce populara, pot trasforma vocea in putine secunde de la un timbru de soprana la un timbru cald al muzicii populare. Am 5 diplome de soprana si 1 trofeu,  muzica popolara a fost mereu pe primu loc.

Emanuel: Nu te-a tentat niciodata sa emigrezi?

Gabriela: Eu am emigrat alaturi de parinti mei la varsta de  12 ani si jumate, la 15 ani(2008) am decis sa incep sa studiez muzica bluez jazz, dar la 15 jumate am fost descoperita de maestru lui Andreea Bocelli ca soprana si la 16 ani am inceput cariera mea de soprana in opera si la 16 ani  jumatate in muzica populara ceea ce asteptam eu si-mi doream cel mai mult.

Emanuel: Cum iti petreci timpul liber?

Gabriela: In timpul liber invat melodii, pictez, ascult muzica, invat opere noi.

 

 

2 gânduri despre &8222;Interviu in Exclusivitate cu Gabriela Bancila: Am cantat cu nume sonore din Romania&8221;

Lasă un răspuns

