23 Decembrie „VA MULTUMESC”

Au început să curgă mesajele și urările de Laa muuulți aniiiiiiiii!

Vreau sa va multumesc tuturor acelora care v-ati amintit sau ati aflat de pe Facebook ca astazi este ziua mea. Urarile au inceput sa curga de vreo patru zile deja.

Urarile voastre venite pe caile internetului (messenger / e-mail / facebook ), telefon mi-au luminat ziua, care prin acest gest simplu de a-mi ura la multi ani, mi-ati aratat ca exista o legatura care nu tine cont de varsta, timp, distanta, situatie materiala… In fiecare zi imi aratati dragostea voastra fata de mine prin mesaje, ajutor, vorbe dulci, ajutor… ma surprindeti in mod placut de fiecare data.

VA MULTUMESC din inima tuturor si va doresc tot binele din lume si sa fiti sanatosi!

2 gânduri despre &8222;23 Decembrie „VA MULTUMESC”&8221;

Lasă un răspuns

