Festivalul ECLÈCTIC Tarragona 2011

                                                                                                                                                                     

Festivalul Eclèctic, este un Festival unde actori cu dizabilitati isi arata mandrii munca lor pe care o fac cu drag.

Am fost ieri (Miercuri 2-11-2011), prezent la acest Festival pe care mi l-a recomandat o prietena, drept sa va spun, nici nu stiam despre ce este vorba. Mi-a facut placere sa fiu in sala si sa-i vad pe ei, actuand asa cum se pricep ei mai bine…

Am trecut prin niste momente foarte greu de descris, de la tristete (pentru ca eu am colaborat cu un Teatru cu unde erau actorii cu dizabilitati, si stiu cum e sa lucrezi cu ei) si la fericire, pentru ca strainii fac ceva pentru astfel de persoane.

 Azi am vazut piesa de teatru „Pomografia”, o piesa foarte reusita si cu siguranta foarte muncita.

 

Mi-ar place daca s-ar face si asa ceva la noi cu persoanele cu dizabilitati.

Prieteni dragi, atunci cand vedeti o persoana cu dizabilitati nu o ignorati, alinatile sufletul pentru ca si ei sunt oameni ca si noi. Trebuie sa le dam o sansa si lor pentru ca si ei merita asa cum meritam si noi.

Lasă un răspuns

