Interviu in exclusivitate cu Emanuel Zainea

Nascut in Bucuresti, primul dintr-o familie numeroasa, cu 12 copii, provine dintr-o familie de pocaiti. De mic a fost invatat ca in relatia noastra personala cu Dumnezeu ne gasim bucuria, fericirea, iertarea, mantuirea. El este totul pentru noi. Asa dar, a venit pe lume in iarna anului 1991, cand parintii lui nu s-au oprit la el si, incepand cu anul urmator, aproape in fiecare an, in casa i-au  fost adusi din ce in ce mai multi frati.

Emanuel inca se mai considera un baietel, cu energia unui copil, cu defecte si calitati. E linistit, pasnic, de cele mai multe ori rabdator, elev silitor, dornic sa asimileze cat mai multe informatii; in orice problema incearca sa caute cat mai multe solutii in cel mai scurt timp; in ciuda faptului ca are atatia frati, e destul de egoist, exigent, cu viata lui, cu cei din jurul lui.

Emanuel M: Cum ai ajuns sa joci in filme?

Emanuel: Consider ca a fost numai mana Lui Dumnezeu sa ajungem, eu si familia noastra, in aceasta industrie. Totul a inceput pe cand eu, tatal meu, si inca 3 frati eram prin spatele Ateneului Roman, intr-o seara de toamna, cand observam ca o strada intreaga este ocupata de zeci de reflectoare, de zeci de oameni, misunand ca furnicile, pregatind un cadru american. Atunci tatal meu, indraznet cum este, a reusit sa faca rost de numarul de telefon de la o agentie de casting. In urmatoarea zi ne-am inscris toata familia, iar imediat la o saptamana am fost chemati toti sa filmam pentru o un spot publicitar. Aici, am facut rost de alte numere de telefoane, ajungand sa ne inscriem la peste 15 agentii de casting. Urmatorul an ne-a gasit incepand un curs de actorie,  la teatrul Nottara. De-alungul anilor, cu experienta si diploma de actor, am inceput sa fiu chemat la cat mai multe castinguri, si apoi chiar sa i-au unele din ele, cu roluri mai mici sau mai mari.

Actor intr-un "Documentar Nemtesc"

Emanuel M: Care sunt planurile tale de viitor?

Emanuel: Imi doresc ca in anul urmator sa dau la o facultate de regie film, cel mai probabil aici, in Bucuersti, la UNATC. Imi doresc mult si in afara, undeva prin Franta sau Anglia. Oricum, de plecat tot voi pleca din tara, indiferent unde voi face facultatea. Vreau sa ma dezvolt mult pe partea asta, din spatele camerei, cu regia, scenaristica.

Emanuel M: Crezi ca viata e o piesa de teatru?

Emanuel: Da, intru-cat in ambele gasim momente de ridicare, fericire, bucurie, dar si de cadere, in care oboseala, tristetea si dezamagirea au rolul principal.

Emanuel M: Povesteste-ne o intamplare de la filmari, de care iti amintesti cu drag!

Emanuel: Prima mea filmare, un spot pentru „Salvati Copiii” folosit in cadrul campaniei de combatere a violentei in care am avut primul meu rol principal. Cadrele se trageau intr-un tunel de trecere, si trebuia sa „primesc” o palma de la parintele meu  si faptul ca primeam atata atentie din partea celor de la makeup and hair, a celor din stuff-ul tehnic, dar mai ales din partea regizorului, ma uimit,  era ceva cu totul nou pentru mine, pentru ca urma ca eu sa apar pe sticla pentru prima oara in viata mea, urmand sa-mi indeplinesc un vis ce dura deja de cativa ani.

Emanuel M: In ce personaj te-ai regasi cel mai bine?

Emanuel: In a unui copil ce a avut parte intotdeauna de oameni in jurului lui, dar si ce a cunoscut singuratatea, in a unui tanar ce a cunscut dragostea Lui Dumnezeu, a celor din jurul lui, dar si care a vazut ce inseamna nelinistea, tensiunile vietii.

Dublura rol principal
Emanuel M: Despre copilarie ce ne poti spune?
 
Emanuel: Desi multi nu o pot cosidera chiar o copilarie, faptul ca inca din clasele primare am fost crescut, dimineata cu scoala si dupa-amiaza cu orele de pregatire la voce si pian, la George Enescu, si mai apoi cursurile de actorie si filmarile, sunt de parere ca o copilarie mai buna ca aceasta nu poate avea cineva, in care sa traiesti printre instrumentele de muzica clasica, prin studiourile de filmare, hranindu-mi pasiunea pentru muzica si film.
 
Emanuel M: Cum evadezi din rutina?
 
Emanuel: Nu stiu ce este rutina. In fiecare zi gasesc ceva nou pe platoul de filmare, la filmarile mele sau ale fratilor mei. Ma straduiesc sa fac ceva nou in fiecare zi, sa descopar lucruri noi, oameni noi. Sa-mi etalez imaginatia pe hartia a nu stiu ce scenariu, sau in fata obiectivului a aparatului meu digital.
 
Emanuel M: Ce parere au parinti despre tot ce-ai facut pana acum?
 
Emanuel: Nu consider ca sunt foarte mandrii de mine, in ciuda faptului a tot ce am realizat, pentru ca, fie ca e mult prea putin, fie ca, prin prisma religiei noastre, nu l-am atins asteptarile.
 
Emanuel M: Cel mai bun prieten trebuie sa…
 
Emanuel: Sa-mi castige increderea, sa ma accepte asa cum sunt, cu toate ce am bun si rau, sa fie sincer, sa-L cunoasca pe Dumnezeu, sa fie „impacat” cu El, avand cam aceleasi principii de viata.
 
Emanuel M: Ai vreun actor/regizor preferat?
 
Emanuel: Nu, intrucat nu caut modele sau preferati din randul oamenilor, numai pe Dumnezeu il vad astfel, asta nu inseamna ca nu apreciez munca lor, talentul si faptul ca de la unii chiar incerc sa „fur” meserie pentru mine inseamna ca sunt speciali in comparatie cu ceilalti.
 
 Emanuel M: Cum se descurca parintii tai cu atatia copii?
 
Emanuel: De cele mai multe ori sunt stresati, obositi, dar in dragostea lor, si cu ajutorul celor mai mari, reusim sa fim o familie unita, ce incearca sa se ajute unul pe celalalt.
 
FAMILIA ZAINEA

 

  

10 gânduri despre &8222;Interviu in exclusivitate cu Emanuel Zainea&8221;

  1. Mi’a placut foarte mult interviul, pe zi ce trece te intreci pe tine Emanuel, si despre Emanuel Zainea ce pot spune, sper sa aiba noroc si mult mult succes in continuare, credinta in Dumnezeu sa nu ii lipseasca si sper din tot sufletul ca toate dorintele sa ii se indeplineasca in continuare.
    Mult succes la amandoi! 🙂

    1. Multumesc Brandusa.

      Emanuel Zainea, e un om de milioane, asa cum a spus si Mariana Guta e un adolescent cu bun simpt si bine educat. E un baiat talentat si care va face ceva bun pentru tara noastra. 🙂

  2. ce pot spune Emanuel Muntaenu….evoluezi frate…si spre bine >:D< cat despre actorul nostru ii urez succes pe viitor sa nu se lase calcat de nimeni si sa nu uite niciodata de unde a plecat si pe cei care iau fost alaturi :):):)

Lasă un răspuns

