Interviu cu Grigore Moldovan

Grigore Moldovan, are 23 de ani si este din Bucuresti. Anul acesta a absolvit facultatea de Stiinte Politice, iar momentan lucreza la o organizatie non-guvernamentala, unde se ocupa de copii din familii mai sarace. Despre el mai poate spune ca este o persoana extrem de sociabila, pozitiva si optimista la maxim. Are simtul umorului foarte dezvoltat, ii place sa vada oameni zambind si isi dedica o parte din timpul lui pentru a-i face chiar el sa zambeasca. Ii plac foarte mult copiii. Considera ca viata e un dar minunat de care trebuie sa ne bucuram cat mai mult.

Emanuel: Cum de ai ajuns sa participi la Dansez pentru tine?

Grigore: De mic copil mi-am dorit sa fac ceva in domeniul artistic; mai tot timpul cantam sau dansam prin casa, dar niciodata nu am avut curajul sa ma afirm in sensul acesta. Asta pana anul trecut, in 2010, cand mi-am luat inima in dinti si m-am dus la preselectia Dansez pentru tine. Nimeni dintre cunoscuti nu m-a sustinut, nu aveau incredere in mine, dar am zis sa incerc pentru ca nevoia de afirmare si situatia de viata in care eram mi-au dat vointa de care aveam nevoie. De atunci, de la preselectie, a inceput totul…

Emanuel: S-a schimbat ceva in viata ta, dupa participarea la acest concurs?

Grigore: Pot spune ca da, viata mea s-a schimbat, nu radical, dar e mult mai bine acum. In primul rand, cel mai important lucru este ca acum am o casa frumoasa pentru mine si fratiorul meu cu tot ce este necesar in ea. In al doilea rand, acum am mai multa incredere in mine, dar nu indeajuns – la asta trebuie sa mai lucrez (rade).

Emanuel: Care a fost cea mai importanta parte din tot concursul traita alaturi de colegii tai?

Grigore: Sincer sa fiu, cel mai mult imi era teama cand dansam – sa nu uit pasii si cand eram la duel – sa nu ies din concurs. Bine, teama e mult spus, aveam asa un sentiment de nesiguranta.

Emanuel: Pastrezi legatura cu fostii participanti de la Dansez pentru tine? Cu care te-ai inteles celmai bine?

Grigore: Pastrez legatura cu aproape toti colegii mei de la Dansez pentru tine; ne sunam, mai vorbim pe facebook sau pe messenger, iar cateodata ne mai si vedem. Eu m-am inteles bine cu toti, cel mai bine nu stiu cu cine m-am inteles – poate cu Alex (Sasha), partenerul Ana Mariei Ferentz, care mi-a fost coleg de camera pe durata concursului.

Emanuel: Ai mai participa inca o data la DPT? De ce?

Grigore: Cam grea intrebarea…Da si nu. Da – pentru ca a fost o experienta frumoasa unde am invatat lucruri noi si am cunoscut persoane noi si pentru ca imi place sa dansez. Nu – pentru ca e foarte greu acolo, este stres si nu e asa cum vedeti voi de acasa (adica totul stralucitor si frumos). Poate in viitor voi participa la Dansez pentru tine si in alta ipostaza decat cea de concurent…cine stie???

Emanuel: Cu Iuliana Luciu ai mai vorbit dupa concurs?

Grigore: Da, de vorbit, vorbim des, dar de vazut nu am apucat sa ne vedem inca. Inca nu s-au aliniat planetele cum trebuie pentru acest lucru…hi hi..

Emanuel: Cum si cand ti-a venit idea sa faci filmulete cu tine?

Grigore: In legatura cu filmuletele de pe facebook, eu le numesc sclipiri de moment, pur si simplu imi vine sa le fac si le fac… Nu sunt foarte elaborate, dar consider ca sunt facute cu cap si le gasesc foarte amuzante.

Emanuel: Ti-ar place sa joci intr-un serial? Ai participat la vreun casting pana acum?

Grigore: Mi-ar place foarte mult sa joc intr-un serial (si o sa se intample, sunt sigur)- un rol negativ ar fi pe gustul meu. Am fost la mai multe castinguri, cel mai recent fiind cel pentru serialul Pariu cu viata si trupa La-la Band. In urma cu vreo 6 ani chiar am avut un rol secundar in filmul „Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii”, regia Catalin Mitulescu.

Emanuel: Ce faci in timpul liber?

Grigore: Pai, sa vedem, imi place sa ascult muzica, sa citesc, sa ma plimb cu fratele meu, sa merg la film sau sa vizitez anumite locuri, etc…

Emanuel: Ai simptit ca ai avut momente de decadere in timpul concursului?

Grigore: Am avut foarte multe momente in care am simtit ca vreau sa plec de acolo, sa plec acasa, pentru ca ajunsesem la un moment dat sa imi numar minutele ramase din repetitiile zilnice de dans. Intr-o noapte chiar am vrut sa fug din cantonament prin padure. Dar, imi rasuna in cap clauza de reziliere a contractului si m-am intors plin de noroi la pensiunea unde eram cazati.

Emanuel: Nu a fost usor sa lupti pana la capat pentru custodia fratelui tau, fiind tanar si fara experienta, dar totusi ai reusit. Cum te-ai simptit trecand prin acest proces?

Grigore: A fost o etapa grea, dar trecatoare. Asta e cursul vietii, ca eu sa am grija de fratele meu, iar eu o fac din placere pentru ca il iubesc mult.

Emanuel: Ce ai simptit cand ai castigat locul II, vazand ca poti sa ii oferi ceea ce ti-ai dorit fratelui tau, dupa atat de mult timp cu lipsuri?

Grigore: Inca de la inceputul concursului nu mi-am imaginat ca o sa ajung in finala sau ca o castig vreun premiu mare, totul a venit treptat. Eu simteam ca o data cu participarea mea la acest concurs viata mea si a fratelui meu se va schimba in bine. Dupa ce am reusit sa imi cumpar micul apartament m-am simtit mandru de ce am realizat, iar cand am folosit prima oara masina de spalat am stat si ne-am uitat la cum se spala hainele pana s-a terminat programul de spalat.

13 gânduri despre &8222;Interviu cu Grigore Moldovan&8221;

  1. hmmm…emanuel,ma impresionezi placut de fiecare data:P
    ce sa zic ,incet incet o sa ajungem prin inermediul tau sa cunoastem oameni(tineri) de valoare ai timpurilor noastresi acest lucru poate doar sa ma bucure:P

  2. felicitari Manu,e super ca deja pt tine a devenit o certitudine dorinta de a evolua de la interviu la interviu!!!Multa bafta pe mai departe si tie si lui Grigore,pt ca face un lucru bun pt fratele lui!

  3. Sunt una dintre sustinatoarele lui Grigore Moldovan la emisiunea DPT.Pot spune ca sunt mandra de ceea ce a reusit sa realizeze pana acum de parca ar fi realizarile copiilor mei.Multumesc Emanuel Munteanu ca ai realizat si publicat interviul cu Grigore.

    1. Nu aveti pentru ce sa-mi multumiti, a fost o placere sa fac acest interviu cu Grig. Cred ca multe persoane s-au regasit in povestea lui.

      Vreau sa-i multumesc si eu lui Grigore pentru ca a fost amabil cu mine si a acceptat sa facem acest interviu. 🙂

Lasă un răspuns

