Interviu in exclusivitate cu Gabriela Maxin „Miss Diaspora”

Gabriela Maxin, originară din Arad, cu o înălţime de 1,70 m, şi măsuri aproape perfecte, 90-64-90, Gabriela a obţinut cele mai multe puncte din concurs. A venit in urma cu 10 ani in Spania impreuna cu familia ei. La inceput i s-a parut un vis dar dupa ce a inceput scoala i-a fost greu sa se adapteze. A fost model pentru  pictorul Lorenzo Fernandez si a avut rol principal  in videoclip-ul „Gritos de mimo -Adios destino”.

Emanuel: Cand au aflat parinti tai ca vrei sa devii model au fost de acord? Ce parere au ei despre aceasta meserie?

Gabriela: Mama m-a incurajat mereu, era sigura ca voi deveni model cand voi fi mare pentru ca ma vedea ca ma oglindesc, imi puneam palarii, cercei si ma admiram in oglinda. Ea a platit scoala de moda unde m-am format si la fel a vorbit cu primul fotograf (Javier Burgos) pentru primul meu book.

Emanuel: Daca nu te-ai fi facut remarcata in modeling, ce alt domeniu te-ar fi atras?

Gabriela: Daca nu m-asi fi facut remartacata in modeling, m-ar fi atras actoria, cand eram mai mica ma uitam mult la telenovele si-mi placea limba spaniola, asa am invatat spaniola si cand am mers la scoala aici ma intrebau profesoarele cum de stiu spaniola, intelegeam tot.

Emanuel: Nu te-ai gandit sa mergi la o scoala de actorie?

Gabriela: Da asi merge, am facut o opera de teatru la scoala aici in Spania si mi-a placut foarte mult senzatia cand eram pe scena.

Emanuel: Se castiga bine din modeling in Spania? Ti-ai dori sa te intorci in Romania pentru a pratica aceasta meserie?

Gabriela: Nu se castiga asa de bine, asi vrea sa ma intorc, dar toata familia mea este aici. Alte fete care lucreaza ca modele de ani de zile mi-au spus ca inainte se castiga mai bine, dar acum pentru nu.

Emanuel: Ai prezentat pentru vreun designer renumit in lumea modei?

Gabriela: Nu inca, doar pentru studenti care prezentau la „Museo del traje” in Madrid. A fost o experienta foarte frumoasa pentru mine.

 Emanuel: Cum ai ajuns sa participi la concursul „Miss Diaspora”?

Gabriela: Pe Facebook m-a contactat directorul si mi-a spus ca ii place imaginea mea si ca asi putea avea sanse pentru a castiga.

Emanuel: Pentru cine ti-ar placea sa prezinti? De ce?

Gabriela: Eu visez, mi-ar placea foarte mult sa prezint pentru Victoria Secret, pentru ca nu trebuie sa fiu foarte slaba, si eu am forme. Zeita mea e Candice Swanepoel, de multe ori m-au compartat cu ea in anumite poze, poate ca imi place asa de mult incat incerc sa o imit.

Emanuel: Cum iti ocupi timpul liber?

Gabriela: In timpul liber desenez, citesc, ma plimb prin oras, merg la cinema dar prefer sa ma uit acasa cu familia pentru ca asta e momentul meu preferat, atunci cand ne punem cu toti pe canapea si ne uitam la film. Imi place foarte mult Madridul.

Să te cunoastem mai bine!

Cifra norocoasa: 27

Culoarea preferata: Albastru

Ultimul film pe care l-ai vazut: Piratii din Caraibe 4

Designer-ul preferat: Versache si Agata Ruiz (de origine Spaniola)

O carte de care iti amintesti cu drag: Legaturi de familie

Fructul preferat: Mar

Orasul perfect pentru vacanta: Valencia

 

8 gânduri despre &8222;Interviu in exclusivitate cu Gabriela Maxin „Miss Diaspora”&8221;

Lasă un răspuns

