Interviu cu Loredana

A sosit vara, si m-am gandit ca vara aceasta sa scriu despre persoanele dragi mie care au ceva de spus. Si azi voi incepe cu Loredana.

 

Emanuel Munteanu: Cine esti si cum te-ai descrie in cateva cuvinte?

Loredana: Numele meu e Loredana desi toti imi spun Lorry ! Am 21 ani si sunt Ieseanca . De 2 ani locuiesc in Spania, sunt o fire incapatanata, optimista si foarte visatoare!

Emanuel Munteanu: La ce varsta ai inceput sa faci primul desen? Si care a fost?

Loredana: Primul meu desen….uffff … cred ca aveam 6 sau 7 ani, eram in clasa I , pictam icoane care apoi erau trimise la Bucuresti la concursuri! Evident, nu mai tin minte primul meu desen, dar cred ca era o icoana cu Fecioara Maria !


Emanuel Munteanu: De unde pasiunea pentru desen? 

Loredana: Nu stiu, nu am pe nimeni in familie care sa fie pasionat de desen, dar cred ca pasiunea am descoperit-o eu treptat. Nu m-am nascut cu acest talent…

Emanuel Munteanu: Cum ti-a venit ideea sa desenezi persoane din showbizz-ul Romanesc?

Loredana: Ideea mi-a venit intr-o zi, cred ca in 2005 pentru ca imi placeau foarte mult acele persoane care fac tot posibilul sa ne atraga si sa ne incante cu talentul lor, si eu am vrut sa ii rasplatesc la fel, prin „talentul” meu! Si apoi am vazut ca lumea apreciaza ce fac si datorita lor am avansat.

Emanuel Munteanu: Pe cine ai vrea sa intalnesti dintre cei pe care i-ai desenat?

Loredana: Evident ca pe toti daca s-ar putea! : )) Dar am si preferati cum ar fi David Bisbal, Carmen Tanase, Ruxandra Ion, Thalia, Wilmark si Connect-R.

                                                                    

 

 

Emanuel Munteanu: In mai putin de un an de Spania ai jucat intr-un scurtmetraj, cum s-a intamplat totul?

Loredana: A fost datorita facebook-ului ! Aveam un prieten pe care nu il cunosteam, dar intr-o zi am vazut ca avea nevoie de o actrita latina care sa locuiasca in Madrid, pentru viitorul lui scurt metraj, si am apasat ” imi place”. Dupa un scurt timp, el a vazut profilul meu si mi-a trimis mesaj ca sunt ceea ce cauta. Desi i-am spus ca nu sunt latina si ca nu stiu nimic despre interpretare, lui nu i-a pasat, si m-a incurajat sa joc, „ceea ce trebuie sa faci e foarte simplu”…si asa a fost !

Emanuel Munteanu: Cum ti s-a parut experienta? Ai mai juca in vreun scurtmetraj sau ai vrea sa avansezi?

Loredana: Mi s-a parut o experienta de neuitat, fiind primul meu scurt-metraj! Au fost intamplari superbe, au fost emotii, dar care mai apoi au trecut, iar totul a iesit la asteptarile producatorului! Daca as mai juca?? logic! e tot ce imi doresc, desi normal e sa avansez, daca mi s-ar propune sa joc intr-un scurt metraj nu as refuza!

 Emanuel Munteanu: Daca te-ar suna cineva din Romania, pentru un casting de telenovele ai merge? Si de ce?

Loredana: Daca ar fi ceva serios, da! As merge pentru ca e ceva ce imi doresc de mica, si nu voi lasa sa treaca asemenea ocazii fie in Romania, fie in Spania!

Emanuel Munteanu: Ai vreun actor sau o actrita preferata din Romania? Si care sunt acestia?

Loredana: Da ! Actorii mei preferati sunt Carmen Tanase, Radu Valcan, Majda Aboulumosha, Aylin Cadir, Dana Rogoz, Ioana Ginghina, Laura Cosoi, Alexandru Papadopol si multi altii!

Emanuel Munteanu: Ce ai vrea sa faci in viitorul apropiat?

Loredana: As vrea sa fac scoala de interpretare, sa invat cat mai multe despre actorie, teatru, film…

Emanuel Munteanu: In 2009 ai prezentat o emisiune de divertisment la un post Tv din Iasi, ai mai face-o inca odata? Ti se pare o meserie grea?

Loredana: Da! am avut multe emotii, a fost primul meu contact cu camera! E o meserie destul de grea cel putin pentru inceputul unei cariere in televiziune. Trebuie sa ai destula experienta. Cum a fost o emisiune de divertisment, nu am ramas chiar asa rau : ))

Emanuel Munteanu: Am vazut ca ai foarte multi prieteni pe facebook, ai timp sa vorbesti cu totii?

Loredana: Am foarte multi, asa e! Dar din pacate nu prea am timp sa vorbesc cu totii, mai ales ca ma contacteaza multi arabi, italieni, americani, si nu prea ma inteleg cu ei :). Am incercat sa mai sterg din ei, dar sunt prea multi si nu am rabdare.

Emanuel Munteanu: Ce faci in timpul liber?

Loredana: In timpul liber, incerc sa fac ceea ce imi place! Daca e vreme de stat in casa, desenez! In fiecare sambata si uneori duminica, ma reunesc cu fete din toata lumea : Peru, Bolivia, Ecuador, Colombia, Salvador, Alemania … si facem teatru, sau diverse activitati, e super. Acum pe timpul verii…ador sa merg la piscina!

Am ajuns la final, si asi vrea sa le transmiti ceva celor care vor citi acest articol si poate exista cineva care e la inceput de drum si iar prinde bine cateva sfaturi:

In primul rand asi vrea sa-ti multumesc tie ca ai avut aceasta initiativa de a vorbi cu mine, pot sa spun ca pentru mine a fost o placere sa iti raspund la aceste intrebari! Multumesc voua , care cititi acest articol, sfatul meu e sa aveti incredere in voi insine, sa aveti rabdare si putere sa puteti invinge greutatile care va ies in cale pe acest parcurs, fiti optimisti, totul va fi bine!! Va puuuup!

http://www.facebook.com/pages/LoRRy/179714758731155

22 de gânduri despre &8222;Interviu cu Loredana&8221;

Lasă un răspuns

