Pentru voi

 

MI-E DOR

Mi-e dor s-ating pamantul ce l-am calcat odata,
S-ascult cantece vechi si datini din strabuni,
Mi-e dor de delta si de marea albastra,
Mi-e dor de satul ăla mic,pierdut in muntii tai batrani

Mi-e greu sa-mi vad acum batranul tata
Cu mainile in solduri,oftand din sufletu-i prea greu,
Gandindu-se ca va murii odata
Si nu-i acasa nimeni; nici fratele meu ,nici eu

                                 Cu suflet greu imi vad iubita mama
                             Cum lacrima si-o sterge cu coltul la batic
                                   Si-ntraba: voi cand veniti acasa?
                        Las capu-n jos, plangand, caci nu stiu ce sa zic! 

OF! Glia mea strabuna si tara mea frumoasă,
Cu bogătii prea multe si totusi lasată in noroi
Acolo-i locul unde cu totii ne simtim ACASĂ
Si iti juram ca ne-om intoarce inapoi!

„De Radu Agape”

 
– Un cantec si o poezie pentru toate persoanele care locuiesc in Strainatate departe de cei dragi –
3 gânduri despre &8222;Pentru voi&8221;

  1. Ups!!! o poezie scrisa de mine, multumesc ptr credit si ptr ca ai citat sursa, am un singur comentariu de rau augur ca sa zic asa, ultimul vers din strofa a doua e: si nu-i acasa nimeni, nici fratele, nici eu…..

Lasă un răspuns

