Mi-e dor de prieteni dragi….

Nu stiu cati dintre voi au avut sansa asta, sansa sa aiba un prieten adevarat. Un prieten care nu te uita, un prieten care te ajuta in orice situatie, un prieten care ar face aproape orice pentru tine. O prietenie nu se castiga usor, insa o data castigata…zic eu ca ramane pentru totdeauna. Depinde de circumstante, depinde si de persoana, depinde de multe lucruri…insa daca stii sa tii la prietenia ta cu persoana respectiva, nu cred ca ar putea interveni ceva. Traim intr-o lume rea, o lume obsedata de bani, de masini si toate cacaturile astea care ii fac pe oameni sa uite de persoanele cu adevarat importante, ii fac sa uite ca au o singura viata, viata ce trebuie traita impreuna cu prietenii, cu familia, cu persoana iubita.

„Va multumesc ca mi-ati fost alaturi la bine si la greu”

5 gânduri despre &8222;Mi-e dor de prieteni dragi….&8221;

    1. Flavius sa stii ca nu m-a suparat nimeni :)..doar ca in fiecare zi stau si ma gandesc la prieteni mei dragi si-mi doresc sa-i am aproape.
      Am publicat acest articol pentru ca vorbisem pe messenger cu un prieten si mi se facuse un dor nebun de cei dragi mie 🙂

Lasă un răspuns

