Finala „Romanii au talent”

 

Narcis a facut senzatie in finala „Romanii au talent”. Tanarul a reusit sa ridice o sala intreaga in picioare si sa-l aplaude indelung.

“La doar 16 ani te comporti ca un profesionist. Se va vorbi foarte mult despre tine de-acum incolo”, i-a spus Andra.

Mihai Petre a fost si el foarte impresionat de vocea lui Narcis: “Pe langa talentul tau care e evident, cel mai mult imi place ca evoluezi si reusesti sa ma surprinzi. Ma faci sa te admir din ce in ce mai mult. Esti unul din talentele mele preferate din aceasta seara!”.

– Pentru mine Narcis a fost si va ramane favoritul meu –

TUTU ADRIAN A CASTIGAT MAREA FINALA A CONCURSULUI  „ROMANII AU TALENT”. 

PS: Care a fost favoritul vostru la „Romanii au talent”?

18 gânduri despre &8222;Finala „Romanii au talent”&8221;

  1. E clar că Narcis a fost favoritul meu.
    Nici nu cred că mai merită să filozofăm asupra subiectului. Aici nedreptatea a triumfat, şi pe lângă asta, românii sunt orbi când li se dă „mură-n gură” definiţia unuit om talentat.

    1. Vivian ai dreptate, dar multi l-au votat pe Tutu pentru singurul fapt ca el a abordat un gen muzical mai modern 🙂

      Cu siguranta Narcis va avea multe oportunitati de acum inainte dupa aceast concurs.

      1. El si trebuia sa castige.In fine forget it,oricum va fi mereu un invingator,toti l-au adorat si inca il adora,s-a nascut si la noi o minunatie de copil cu o voce divina si i-am tras un sut(vorba vine),a fost cam penibi, rusine Protv,in schimb bravo Narcis!Acest baiat stiu ca nu se va opri,se vede in privirea lui.Este ambitios,talentat si va straluci printre marile stele ale lumii.A lasat lumea muta din nou.RESPECT!

  2. Am ales arta ,pentru ca inteleg multe din ea ,am ales divinul, intensitatea, frumusetea unei voci de aur ,am ales talentul sub o infatisare cum nu am mai descoperit….Am ales Narcis !!!

    1. Asa suntem noi, dar cine crezi „SP” ca la votat pe ADRIAN?
      Copii care au avut mesaje gratuite la ori ce retea de telefonie mobila :)), ca in rest nimeni n-a fost nebun sa-si consume bani aiurea 🙂

  3. nu ma asteptam sub nici o forma sa se intample asa o absurditate. narcis a fost favorit inca din preselectii dar au votat cocalarii-romanii in masa cand au auzit putin hip-hop, un pic de romania, putina smecherie-cocalarie si le-a facut sa le tresara neuronul pe creierul lor neted mic miic de tot. in schimb nimeni nu da doi bani pe tara asta, dar au auzit doua cuvinte gen mandru-roman-romania, gata, brusc li s-a trezit spiritul patriotic din somnu-i vesnic. aseara s-a vazut ce nivel de cultura au romanii intr-adevar. atat putem, atat este capabil creierul nostru neted sa perceapa,sa filtreze, sa aprecieze. si alti oameni puteau sa faca versurile alea, si alti oameni au parinti morti, si alti oameni sunt poate de o mie de ori mai frustati si poate au de o mie de ori mai multe probleme ca el. !NU! nu merita sub nici o forma. ceea ce a facut nu se numeste talent,nu e mai mult decat o simpla melodie pe care o putea face oricine. insa narcis…inegalabil. mult deasupra tuturor, ca de la cer la pamant. pacat! pacat pentru cei ce s-au uitat si n-au inteles nimic. si se pare ca au fost multi de genul asta.
    eu l-am votat pe narcis si nu imi pare rau. as vrea sa spuna cineva, dar doar daca stie din surse sigure, care a fost diferenta de vot sau procentaj intre cei doi?

    1. Zarif, de unde procentaj? Aici a luat premiul cel care a avut cel mai dramatic caz, si nu cel care a avut talent.
      Concursul s-a terminat, si Adrian a castigat.
      Dar eu imi pun urmatoarea intrebare: Ce va face Adrian cu banii?

  4. Adrian Tutu a meritat cu adevarat sa castige ! Ce naiba toti tineti cu fatalaul asta de Narcis ? Hello ! Deschideti ochii ! A participat DOAR pentru bani . Sunteti orbi sau ce aveti ? Fata de Adrian nu merita sa castige , el avea totul , in schimb Adrian , nu avea parinti si traia doar cu bunica lui . Si mai ales sa cante dupa moartea lor .

    Si ce are ” Simple Ganduri ” impotriva lui Adrian ? A fost alegerea lui daca a ales un stil muzical mai modern .

    SUCCES IN CONTINUARE , ADRIAN !

    1. Draga NoName n-am nimic cu bietul de el, dar din cate stiu eu emisiunea Romanii au talent e un spectacol de talente, nu de caritat.
      Sunt foarte multi copii care au ramas ara parinti si? n-au mai aparut la televizor. 😐

  5. A , si Vivian , nu filozofam subiectul nici nu a fost o nedreptate , ci din contra . Daca Adrian a castigat nu inseamna ca i s-a dat mura-n gura , ci romanii au preferat mai mult talentul lui .

  6. Da…e adevarat ca respectivul Adrian nu are nu stiu ce talent..adica oricine poate sa zica o „poezie” pe un ritm, dar hai sa vorbim serios, ce toata lumea Narcis in sus, Narcis in jos…sincer mie la preselectii chiar mi-a placut(copil timid,talentat,maicasa nu stiu unde), dar la semifinala a aparut foarte bine imbracat, nu mai avea probleme de vorbit in public…sa vorbim serios nu te dezgheti asa dintr-o data;)…si in plus au mai fost cativa la preselectii cu voce mult mai buna asa ca sa nu ne ambalam…o sa mai fie si la anu …

Lasă un răspuns

