Un suflet talentat

Mai intai tin sa precizez ca, desi articolul poate avea un caracter publicitar, nu asta tin sa evidentiez. Am ales sa vorbesc despre  un talent din umbra – Maria Iulia.

Cine e Maria Iulia? O tanara ca multi altii, cu o personalitate puternica, misteriosa si carismatica, care isi manifesta trairile prin arta.

Ar mai fi multe de spus dar cuvintele nu-si mai au rostul. Fiindca ea e modesta in ceea ce o priveste, am ales ca eu sa nu fiu si m-am gandit sa scot din umbra cateva lucrari.

Niste pozeeeeee.


13 gânduri despre &8222;Un suflet talentat&8221;

  1. Pacat ca noi nu promovam valorile reale…si uite asa raman in anonimat sute de tineri talentati…Romania nu cumpara cunoastere…insa nu trebuie sa ne pierdem speranta .nu se stie niciodata cineva,candva ne va putea ajuta sa mergem mai departe..si mai departe si vom ajunge sa-mpartasim din talentele/cunostintele noastre si altora…si sa ajutam si noi la randul nostru pe altii.
    Deosebite lucrari.Felicitari Emi pt postare!:*

    1. Sa stii ca mi-a facut placere Didi sa scriu despre un om minunat ca si Maria, e o persoana foarte talentata, are foarte multe desene facute de ea, dar eu am ales doar 7.
      Ai foarte mare dreptate, eu am cunoscut foarte multe persoane ca si ea, si sincer am ramas impresionat.
      Pup

  2. asta e marea noastra problema:nu ne apreciem talentele!si pierdem foarte mult:(miar fi placut sa scrii mai mult sa o cunoastem mai bine,imi place schitele ei,avem posibilitatea de a vedea mai multe?daca da anuntama pe fb:D

    1. Flavius sa stii ca Maria are foarte multe desene facute de ea, saptamana aceasta voi publica mai multe.
      Ai dreptate poate trebuia sa scriu mai multe despre ea, ce pot sa mai spus in afara ca este o persoana foarte talentata este faptul ca nu are mai mult de 14 anisori.
      Cu siguranta te voi anunta!

      1. Defapt am 12 si 6 luni dar pentru facebook sunt prea mica asaca am pus ca sunt putin mai mare:D ca sa pot sa il fac

Lasă un răspuns

