Un an

A mai trecut un an prin noi. Un an diferit… mai bun sau mai rău, un an al împlinirilor sau unul al dezamăgirilor, al reuşitelor sau al eşecurilor, al bucuriei sau al tristeţii, al regretelor sau al satisfacţiilor, al agitaţiei sau al liniştii, al iubirii sau al indiferenţei…

Chiar dacă nu am reuşit să fac tot ceea ce mi-am propus. Şi chiar dacă nu toate mi-au ieşit aşa cum am vrut. Încerc să păstrez în suflet doar părţile bune.  Sper ca anul ce vine sa fie mai bun si cu mai multe impliniri.

Mai sunt trei zile din 2010. Şi nu-mi rămâne decât să vă doresc un 2011 plin de tot ce este mai bun şi mai frumos, pe toate planurile.

4 gânduri despre &8222;Un an&8221;

  1. pffffff greu anul ce tocmai trece,dar ce sa facem?sa ne bucuram de cel ce va veni si speram ca va fi mai bogat mai plin de nou si pana la urma fie ce o fi .Vom birui noi cumva indiferent de ce ne va rezerva 2011,dar avem speranta ca va fi un an mai bun ….trecut sa il lasam trecut zic eu ,sa privim spre viitor…:)la multi ani emi>:D<

Lasă un răspuns

