Ping Pong

Azi am fost liber…nu am fost la curs si nici la teatru… Asa ca am iesit cu doi prietenii sa jucam ping pong. Unul dintre ei si-a adus aminte ca in clasa a-10-a, a fost intr-o excursie cu subiect religios . Eu jucam ping pong cu F, cand celalalt prieten ne-a spus ca a purtat cea mai importanta cruce din lume.

F: l-a intrebat pe C, si cum se cheama Crucea?

C: a raspuns, un mai tin minte.

Dar eu nu cred ca e asa de important numele, ci ca el a purtat-o.

Intrebare:  Voi stiti despre ce Cruce este vorba?

 

7 gânduri despre &8222;Ping Pong&8221;

  1. Oare cine este acest C inseamna ca estee foarte voinic sa care oo cruce asa de mare in spate !!!!!!! nu credetii . Hehehehehe si frumoasa poza hehehehe :)) xD

Lasă un răspuns

