Despartire

A plecat din nou… Nu e prima oară când pleacă, dar mă simt ca şi cum ar fi. Parcă mereu a fost aici: când am reuşit ceva, când am suferit, când m-am certat cu cineva. Chiar dacă fizic nu a fost lângă noi, ştiu că măcar o dată pe zi , îşi face timp şi îşi aminteşte că existăm.

Mă uit la pozele din această vară… Sunt multe, dar par aşa puţine! Pozele ne ajută să ne amintim momentele prin care am trecut: vesele, triste… însă nimic nu se compară cu ceea ce simţim în suflet.

La urma urmei, despărţirile sunt şi ele bune pentru ceva: te fac să realizezi cât de mult ţii la o persoană! Iar revederea e lucrul la care te gândeşti mereu când îţi aminteşti de cineva de departe.

Diana B.

 

15 gânduri despre &8222;Despartire&8221;

  1. Ce chestie… de asta ai insistat sa vorbim azi? Ca sa vad blog-ul?
    E o surpriza intr-adevar! Ma bucur ca apreciezi ceea ce am scris.
    Era o chestie personala, dar nu pot sa ma supar…

    1. Draga Diana,

      Sa stii ca am primit zeci de mesaje dupa ce am publicat acest articol, bineinteles ca la toti le-am explicat ca tu ai scris acest articol si mi-au spus ca le place cum scrii :). Nici nu ai voie sa te superi :). Pup

  2. De cand am vb cu tine prima data mi-am dat seama ca esti un copil deosebit,si ma bucur nespus de mult sa constant ca mai exista si tineri ca tine.Imi place nespus de mult tot ce ai scris si in mai toate cazuriele cam acela este adevarul dar cu un suflet bun,o inima curata,increderea in tine si frica de Dumnezeu treci peste toate.Sa ierti,sa iubesti neconditionat,sa-ti iubesti aproapele ca pe tine insuti acestea sunt calitati rar intalnite in ziua de azi>asa ca hai sa fim mai buni si viata noastra vom vedea ca va fi mai buna,pupici multi si sarbatori fericite alaturi de cei dragi

Lasă un răspuns

